וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן שוב תפתח עונה עם תואר?

האלופה תפגוש את מחזיקת הגביע גנגאן בסופרקאפ שייערך הפעם בסין (ש', 15:00, ספ'1 ו-HD). קבאני: "רוצה להישאר"

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. AP
מכחיש את הדיווחים על עזיבה. אדינסון קבאני/AP

בפעם השישית ברציפות, העונה החדשה של הכדורגל הצרפתי תצא לדרך מחוץ לצרפת. אחרי קנדה, טוניסיה, מרוקו, ארה"ב וגאבון, משחק אלוף האלופים המסורתי (הגרסה הצרפתית לסופרקאפ) מגיע לסין, כשאצטדיון הפועלים בבייג'ינג יארח את המפגש בין האלופה פריס סן ז'רמן למחזיקת הגביע גנגאן (שבת, 15:00, ספורט1 ו-HD). פ.ס.ז' זכתה בתואר הזה בעונה שעברה, בפעם השלישית בתולדותיה. לעומתה, גנגאן השתתפה במפעל רק פעם אחת, כשהפסידה 2:0 ב-2009 לבורדו של לורן בלאן.

עכשיו בלאן מאמן את פ.ס.ז' ומקווה לפתוח את עונת 2014/15 ברגל ימין, למרות החיסורים הרבים. לאכזבת הסינים ומארגני המשחק, אלופת צרפת הגיעה לבייג'ינג ללא שחקני נבחרת ברזיל (טיאגו סילבה, מקסוול והרכש הנוצץ דויד לואיז) וכן ללא יוהאן קבאיי, בלס מטוידי ואסקיאל לאבצי.

אדינסון קבאני, שמוזכר כמועמד לעזוב את הקבוצה לטובת מנצ'סטר יונייטד, עשוי לקבל דקות כמחליף לאחר שהכחיש את הדיווחים. "אני רוצה להישאר", אמר קבאני. יש לי חוזה ואני מתכוון לכבד אותו. אשמח אם אנחל די מריה יצטרף אלינו". מי שישחק ולבטח ילהיב את הקהל הוא זלאטן איברהימוביץ', ולצדו יפתח בהתקפה ז'אן כריסטוף באהבק, שחזר משנת השאלה בוולנסיין וכבש ללא הפסקה במשחקי ההכנה. גם סרז' אורייה, מגן נבחרת חוף השנהב שהגיע בהשאלה מטולוז, צפוי לשחק.

היריבה גנגאן הצליחה לשמור על המאמן ז'וסלן גורבנק וכן על מלך השערים מוסטפה יטבארה. באגף הרכש, מחזיקת הגביע הלכה הפעם על הקו הדני עם צירופם של השוער יונאס לוסל, המגן לארס יקובסן והחלוץ רוני שוורץ. גם סילבן מארבו הגיע בהשאלה מניוקאסל כדי להוסיף מעט יצירתיות לקישור ובנג'מין אנגואה יחזק את ההגנה.

זלאטן איבריהמוביץ' פריס סן ז'רמן מול דני קאנצ'לה שחקן קיצ'י. AP
הקהל הסיני יגיע בעיקר בגללו. זלאטן איברהימוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully