וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "ירשתי מדייויד מויס קבוצה מקולקלת"

מאמן יונייטד לא מרוצה מהסגל ("הוא לא מאוזן, קשה יותר להתחיל מנקודה כזאת") וזועם על שואו ("הוא לא בכושר")

לואי ואן חאל מאמן נבחרת הולנד. רויטרס
המלאכה מרובה. ואן חאל/רויטרס

בעוד שלושה שבועות תחל עונת הפרמיירליג ולואי ואן חאל, מאמנה החדש של מנצ'סטר יונייטד, מודאג. המנג'ר ההולנדי, שירש השדים האדומים אחרי עונה כושלת תחת דייויד מויס, קיבל על פי דיווחים תקציב של למעלה מ-100 מיליון ליש"ט לרכש, אך לעת עתה לא הצליח לבצע החתמה שנחשבת לגדולה במיוחד. הנסיונות להנחית את כוכב יובנטוס ארתורו וידאל לא חדלו, אך בין כה וכה נראה שלואן חאל יש ספקות באשר לסגל הקיים.

"ירשתי קבוצה מקולקלת", אמר לתקשורת האנגלית אמש. "הרבה יותר קשה להגיע לקבוצה אחרי עונה קשה, זה אומר שהסגל לא היה מספיק טוב. במקרה שלנו הסגל לא מאוזן, אבל אני לא ארכוש שחקנים רק כדי לרכוש. כשנקנה שחקנים, זה יהיה כדי לשפר את הקבוצה".

יונייטד מקיימת בימים אלה מסע משחקי ראווה בארצות הברית. בין היתר תפגוש הערב (שלישי) את אינטר, משחק שלקראתו ואן חאל החליט בצעד חריג להוציא את שחקן הרכש לוקו שואו מהאימון ולאפשר לו להתאמן בגפו בצד. לטענת ואן חאל, המגן הצעיר שנרכש בכ-27 מיליון ליש"ט מסאות'המפטון חזר מהמונדיאל בכושר לא טוב. "לוק חייב להיכנס לכושר, כרגע הוא לא יכול להציג את היכולת שאני רוצה לקבל ממנו. בימים הקרובים הוא יתאמן לבד. דיברתי איתו והכנו לו תוכנית אימונים מיוחדת".

משחק פתיחת העונה של יונייטד נקבע ל-16 באוגוסט, אז תארח את סוונסי במחזור פתיחת העונה. עוד לפני כן היא תתמודד גם מול ריאל מדריד ו-וולנסיה.

לוק שואו שחקן מנצ'סטר יונייטד. הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, צילום מסך
כושר רעוע. לוק שואו/צילום מסך, הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully