וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "השבירה המוקדמת עשתה את איזנר חופשי יותר"

הישראלי סיכם את ההפסד בגמר אטלנטה, בו זכה לשמירה משטרתית ליד הספסל. איזנר: "הרגשתי נוח על המשטח הזה"

דודי סלע טניסאי ישראלי עם ג'ון איזנר טניסאי אמריקאי. GettyImages
תמונת היום, רגע לפני הגמר/GettyImages

דודי סלע קיווה לרשום בליל אמש (בין ראשון לשני) את אחד משיאי הקריירה שלו ולהשיג תואר ATP ראשון בקריירה, אבל נכנע בגמר טורניר אטלנטה לאמריקאי הענק, המדורג 12 בעולם, ג'ון איזנר, 6:3, 6:4 בתום 71 דקות. סלע היה קרוב יחסית לאיזנר, אבל לא הצליח להתמודד עם ההגשות של האמריקאי ולהשיג שבירה ומנגד, נשבר בעצמו פעמיים, פעם אחת בכל מערכה, בדרך להפסד. הישראלי האחרון שזכה בתואר ATP נותר עמוס מנסדורף, שעשה זאת לפני 21 שנים בוושינגטון.

על פי כתב "ספורטס אילוסטרייטד", ג'ון ורטהיים, בשל המצב הביטחוני, משטרת אטלנטה הציבה שוטרים לצד הספסל של סלע לאורך המשחק כולו והם הגנו עליו בכל פעם שירד לנוח.

סלע סיכם את המשחק: "העובדה שהוא שבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלי שינתה את האסטרטגיה של שנינו. מאותו רגע הוא הרשה לעצמו ללכת על הרבה יותר חבטות ולשחק חופשי יותר. כל המשחקים שלי בטורניר עד לגמר היו בשעות הערב, בחושך והפעם, באור יום, התנאים היו שונים עבורי והייתי צריך להסתגל".

"הגשתי ראשון, כך שהייתי ביתרון לאורך כל המשחק", אמר בסיום איזנר, שגרף לכיסו 103,100 דולר, "אני אוהב את הסיטואציה הזו, בהתחשב בתנאים, במגרש ובדרך בה הגשתי הפעם. הרבה דברים עבדו כמו שצריך עבורי במשחק הזה. מהרגע הראשון הרגשתי נוח על המגרש. הכדור קופץ חזק על המשטח הזה והסרבים שלי איכותיים יותר בשעות היום, כשחם".

דודי סלע הפסיד לג'ון איזנר בגמר טורניר אטלנטה

הטניסאית הישראלית שחר פאר. GettyImages
איבדה 25 מקומות בדירוג. פאר/GettyImages

הדירוג העולמי המעודכן התפרסם הבוקר ואצל הגברים אין שינויים בצמרת. נובאק דג'וקוביץ' מוביל, רפאל נדאל שני, רוג'ר פדרר שלישי ואחריהם, סטניסלס ואוורינקה, תומאס ברדיך, דויד פרר, מילוש ראוניץ', חואן מרטין דל פוטרו, גריגור דימיטרוב ואנדי מארי, שסוגר את העשירייה הראשונה בעולם. איזנר במקום ה-12, אחרי קיי נישיקורי. סלע קפץ בזכות ההופעה שלו שישה מקומות, אל המקום ה-88 בעולם. אמיר ויינטרוב עלה שלושה מקומות והוא במקום ה-200.

גם אצל הנשים לא נרשמו שינויים. העשירייה הראשונה: סרינה וויליאמס, נה לי, סימונה האלפ, פטרה קביטובה, אגניישקה רדוואנסקה, מריה שראפובה, ג'ני בושאר, אנג'ליק קרבר, ילנה ינקוביץ' ו-ויקטוריה אזרנקה. בקרב הישראליות, יוליה גלושקו עקפה את שחר פאר לאחר שעלתה שני מקומות, אל המקום ה-100, בעוד פאר צללה 25 מקומות, מה-90 ל-115.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully