וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס חוזר ללבוש 23

קינג ג'יימס הודיע שיזנח את הגופיה עם המספר 6, וישוב לזו איתה שיחק לפני שעזב את קליבלנד. דיווח: קליבלנד עשויה לפתוח את העונה מול האלופה, סן אנטוניו

לברון ג'יימס במדי קליבלנד קאבלירס. Jonathan Ferrey, GettyImages
חוזר, ובגדול. קינג ג'יימס/GettyImages, Jonathan Ferrey

מספר שבועות אחרי שהודיע על חזרתו לקליבלנד, הכריז הערב (ראשון) על חזרה גם לגופיה הישנה שלו - זו עם המספר 23. כזכור, כשעזב את הקאבלירס לטובת מיאמי בקיץ 2010 החליט לעבור לספרה 6, איתה זכה בשתי אליפויות, אולם כעת, כאמור, הוא שב למספר שלבש למרבית הקריירה שלו. בחשבון הטוויטר שלו צייץ את התמונה הבאה, שמראה אותו לובש 23 בתיכונים, בימיו הראשונים ב-NBA, ובהמשך דרכו בקליבלנד:

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. מתוך חשבון האינסטגרם של לברון ג'יימס, צילום מסך
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של לברון ג'יימס

במרץ 2010 הסביר מדוע בחר ללבוש 23 בקריירה, כשאמר: "אני חושב שמה שמייקל ג'ורדן עשה למשחק הזה חייב לקבל הערכה. אתה רואה 23, ואתה מיד חושב על מייקל ג'ורדן. אתה רואה שחקנים מעופפים באוויר, וחושב על מייקל ג'ורדן. אתה רואה סלי ניצחון, וחושב על מייקל ג'ורדן".

ומה זה אומר על כך שהגופיה של לברון במיאמי היתה הנמכרת ביותר בעונה החולפת? אל דאגה, סביר להניח שקליבלנד תמכור עוד הרבה, הרבה חולצות חדשות.

אגב, לוח משחקי ה-NBA הרשמי לעונה הבאה עדיין לא פורסם, אולם בארצות הברית צצו שמועות לפיהן לברון וקליבלנד צפויים לפתוח את העונה מול האלופה המכהנת, סן אנטוניו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
הבכורה הכי קשה שיש? בלאט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully