וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה העברת עומר דמארי לאוסטריה וינה

חלוץ הפועל תל אביב צפוי להמריא ביום שני לאוסטריה כדי לחתום על חוזה לארבע שנים שבו ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סוף טוב, הכול טוב: העברתו של חלוץ הפועל תל אביב לשורותיה של אוסטריה וינה נסגרה היום (שני) באופן סופי באמצעותו סוכנו גלעד קצב, וסגן מלך השערים של ליגת העל אמור לצאת מחר לאוסטריה כדי לחתום על חוזה לארבע שנים במדי הקבוצה. במהלך ארבע השנים הקרובות צפוי דמארי להרוויח כ-400 אלף יורו לעונה, כולל בונוסים.

במסגרת העסקה, אוסטריה וינה תעביר כ-1.6 מיליון יורו להפועל תל אביב ולמכבי פתח תקוה, שהחזיקו עד כה בבעלות על כרטיסו. כל אחת משתי הקבוצות תקבל 800 אלף יורו. מבחינת האדומים הרי שמדובר בכסף שאמור לכסות חלק נכבד מחובות המועדון בשל הלוואות שניתנו בתמורה למכירת החלוץ.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
אמור להיות כינור ראשון באוסטריה וינה. עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

דמארי בן ה-25 גדל במכבי פתח תקוה ועבר להפועל תל אביב ב-2011. בעונה שעברה הגיע לשיאו כשכבש 26 שערי ליגה - שיא לשחקן של האדומים בעונה אחת. בסך הכול ב-101 משחקים במדי הפועל תל אביב, דמארי הבקיע 56 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בגביע המדינה ב-2012.

דמארי הוא הישראלי השני שישחק באוסטריה וינה. קדם לו שי הולצמן שלבש את המדים הסגולים-לבנים ב-1999. ב"די פיילחן" ("הסיגליות") הוא יכנס לנעליו של פיליפ הוזינר, שנמכר לפני כמה שבועות לראן הצרפתית תמורת 1.9 מיליון יורו. דמארי יהיה החלוץ המוביל של הקבוצה, שסובלת ממחסור בשחקן חוד איכותי. בסגל ניתן למצוא גם את אולה קמארה הנורבגי שמתופקד יותר כשחקן קו, רומן קינאסט גבה הקומה ומרטין הארר בן ה-22.

אוסטריה וינה היא אחת משתי קבוצות הפאר של הכדורגל האוסטרי מבחינה היסטורית (השנייה היא היריבה העירונית ראפיד). היא זכתה ב-24 אליפויות וב-27 גביעים, וב-1978 הגיעה לגמר גביע אירופה למחזיקות גביע. בעונת 2012/13 זכתה באליפות ובעונה שעברה העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. יחד עם זאת, בשנות ה-2000 היא זכתה בשלוש אליפויות בלבד, לאחר שרד בול זלצבורג העשירה הגדילה את השליטה שלה בזירה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully