וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: לי קוכמן זכה במדליית זהב בטורניר הג'וניור

27.7.2014 / 18:21

אחרי מדליית זהב ושלוש ארד שהושגו בשבת, קוכמן ניצח את קלמרט הצ'כי באיפון בגמר. סמדג'ה: "יש לנו את אחת הנבחרות החזקות באירופה"

יח"צ - חד פעמי

הישגים מצוינים רשמה המשלחת הישראלית בטורניר הג'וניור בפראג, ואחרי שנלסון לוי (זהב), ניצן מאירון, דניאל בן דוד וגיא סמולנסקי (ארד) זכו אתמול (שבת) במדליות, הצטרף גם לי קוכמן שחגג עם מדליית הזהב (90 ק"ג) וגרם להשמעת המנון התקווה בפעם השנייה בתחרות בפראג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם שנייה בתחרות ששומעים את התקווה. לי קוכמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוכמן השיג ניצחונות על יריבים מאוסטריה ומלטביה בשלבים המוקדמים, מה שסידר לו מקום בחצי הגמר שם הוא פגש את הברזילאי טיאגו קיודי וניצח אותו בזכות יוקו. בגמר המתין לו הצ'כי דייויד קלמרט ומולו השיג הישראלי איפון שהכריע את הקרב תוך פחות משתי דקות.

אורן סמדג'ה, מאמן הנבחרת: "הנבחרת מתאמנת קשה מאוד בכל יום. הספורטאים שלנו שואפים להצליח ולייצג את המדינה על הצד הטוב ביותר. כולנו מחויבים למסורת הגדולה של הג'ודו הישראלי. אני גאה בספורטאים ובצוות שאיתי בכל יום. אנחנו עורכים הכנות לאליפויות אירופה ועולם וכיום יש לנו את אחת הנבחרות החזקות והטובות באירופה. יש כמות גדולה של ספורטאים שעברו את כל הקריטריונים שהצבנו להם והם הוכיחו שהם ראויים להיות באליפות אירופה ועולם".

  • עוד באותו נושא:
  • לי קוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully