וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב? וויליאם סוארס האריך את החופשה

27.7.2014 / 17:15

קשר הפועל באר שבע ישהה בפורטוגל עד יום ג'. אלישע לוי רוצה חלוץ, אך ההדחה מאירופה עשויה להשפיע על התכנית הכלכלית

עודד אלקיים עירוני קרית שמונה מול וויליאם סוארס הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
האריך את החופשה. וויליאם סוארס/אדריאן הרבשטיין

המצב הבטחוני בישראל ממשיך להשפיע על סוגיית הזרים בהפועל באר שבע. הקשר הברזילאי ויליאם סוארס האריך את החופשה שלו בפורטוגל והודיע לראשי המועדון כי ישוב לישראל רק ביום שלישי. סוארס הוא השחקן היחיד שלא נמצא כרגע בישראל, וכפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט הוא התבטא בפני שחקנים כי הוא חושש לשוב לישראל. במועדון הסבירו כי סוארס נסע לבקר את משפחתו בפורטוגל וישוב במועד שנקבע.

בהפועל באר שבע טענו היום (ראשון) כי סוארס האריך את חופשתו ללא קשר למצב הביטחוני, אלא מכיוון שרצה לשהות בחיק משפחתו בימים הקרובים.

ההדחה מאירופה נותנת אף היא את אותותיה בכל הנוגע לנושא הרכש. במועדון לא בטוחים שכדאי להתחזק בשחקן נוסף פרט לקשר אחורי זר, למרות שהמאמן אלישע לוי היה רוצה לצרף שחקן נוסף שיוכל לעזור לו במאבקי הצמרת. שמו של דודו ביטון כבר עלה על הפרק ואם לא ימצא חלוץ זר, ייתכן שהמאמן יבקש להחתימו. לקבוצה הוצעו בימים האחרונים מספר זרים במטרה לחזק את הקישור, אך לוי עדיין לא החליט לגבי אף אחד מהם. החלוץ יוסף אבו לאבן עדיין ממתין לשחרור הרשמי מהקבוצה, זאת אחרי שלא המריא למשחק הגומלין בקפריסין. קובי דג'אני ממשיך להתאמן בשורות הקבוצה, אבל כרגע אין ללוי כוונה להחזירו לסגל. גם תומר סויסה נמצא במעמד דומה.

היום תעלה לאוויר תכנית אינטרנטית, "מגרש ביתי", שתסקר את ענייני הקבוצה השוטפים. את התכנית, בהנחיית העיתונאי זיו אברג'יל, ניתן יהיה לראות באתר דרום-TV. הערב יתארח בתכנית החלוץ אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully