וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת הנערות סיימה שלישית ושבה לדרג א'

ישראל ניצחה את לטביה 64:71 וסיימה שלישית בדרג ב'. המנהלת, לירון כהן: "מאושרת". הנוער ניצחו את אסטוניה אחרי הארכה

שחקנית נבחרת ישראל בכדורסל נשים לירון כהן. מגד גוזני
"הוכחה שעבודה קשה ומחוייבות משתלם ובא לידי ביטוי". לירון כהן/מגד גוזני

נבחרת הנערות של נמרוד מיטל, לירן בראל והמנהלת לירון כהן סיימה הערב (ראשון) במקום השלישי באליפות אירופה לדרג ב', קטפה את מדליית הארד וחשוב מכל: שבה לדרג א'. ישראל ניצחה את לטביה 64:71, לשמחתו של נמרוד מיטל המאמן: "אין מאושרים מאיתנו. אנחנו שמחים בשביל המדינה".

קלעו לישראל: מיכל ששון 15, דניאל רבר 13 (12 ריבאונדים), טל יעקב (10 ריבאונדים) ואופיר בנט 12 כ"א, עדן פורת 8, אופיר לביא 4, שיר לוי 3, עמית טולמן ונועה זליבנסקי 2 כ"א.

טל נתן, ראש האגף המקצועי באיגוד, היה מאושר: "אני עשרים שנה בכדורסל נשים וזה אחד הרגעים הכי מרגשים שיכול להיות. חבורה קסומה של בנות ומאמנים שעשו דרך מדהימה בהשתתפות של יו"ר האיגוד שכיבד אותנו והבנות החזירו לו. אמרתי שיש לנו בנות טובות בכדורסל הישראלי וצריך להמשיך. אני גאה בבנות ובצוות".

לירון כהן, קפטנית הנבחרת הלאומית ומנהלת הנערות: "אושר גדול. מגיע לכל הבנות. זו הוכחה שעבודה קשה ומחוייבות משתלם ובא לידי ביטוי. שאפו למאמנים שעשו עבודה גדולה. הבנות נהנו לראות אותנו ופרגנו לכדורסל אני פשוט מאושרת".

שחקן נבחרת הנוער רומן סורקין. איגוד הכדורסל,
לחימה גדולה מתחת לסלים. סורקין/איגוד הכדורסל

נבחרת הנוער השיגה ניצחון שלישי ברציפות באליפות אירופה דרג ב', אחרי שגברה היום (ראשון) 93:107 אחרי הארכה על אסטוניה. מחר יגיע רגע האמת של ישראל במפגש עם איסלנד (13:45). המנצחת בין השתיים תצטרף לגרמניה ותעלה לרבע הגמר.

הנבחרת קיבלה משחק יוצא דופן מהגבוה רומן סורקין, שקלע 21 נקודות ב-7 מ-9 מהשדה ומהקו והוריד לא פחות מ-24 ריבאונדים. תמיר בלאט פלרטט עם טריפל דאבל (20 נקודות, 14 אסיסטים, 8 ריבאונדים), דניאל דנינו שוב סיים כקלע המוביל (22 נקודות, 5 אסיסטים) והנבחרת של אורן אהרוני. גם רועי הובר (13), סול לשם (12) ואור לאומי (11) קלעו בספרות כפולות. אחרי שפיגרה בהפרש קטן במשך מרבית שלבי המשחק, עלתה הנבחרת ליתרון 75:83 דקה לסיום ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון. אלא שאז האסטונים התעוררו, ושלשה של ולגה קבעה עם הבאזר קבעה 85:85 ושלחה את המשחק להארכה.

סורקין פתח את הארכה עם ארבע נקודות, רועי העלה את הנבחרת ל-87:91, דנינו וסול לשם קברו שתי שלשות ומזה האסטונים כבר לא חזרו. ישראל ניצחה בהארכה 8:22. המאמן אורן אהרוני סיפר על הדרמה: "המשחק היה שלנו אחרי תחילת הרבע הרביעי. עשינו עצירות בהגנה אבל לקראת הסוף איבדנו שני כדורים שלא היינו צריכים לאבד ובכדור האחרון לא עשינו עבירה וקיבלנו שלשה עם הבאזר. הילדים הראו אופי ענק בהארכה ומגיע להם כל הקרדיט".

על המשך האליפות והמשחק המכריע מחר הוסיף: "קודם כל הטורניר פה ברמה מאוד מאוד גבוהה, יש פה 8-9 נבחרות טובות מאוד. מאז המשחק נגד גרמניה אנחנו באמת עושים עבודה טובה, אבל איסלנד קבוצה ברמה טובה מאוד. צריך לנוח אחרי המשחק שעברנו פה היום וזה קושי אדיר 5 משחקים ב-5 ימים. מקווה שהניצחון ייתן דחיפה קדימה כי הם קבוצה טובה מאוד שכמעט ניצחה את גרמניה ויהיה קשה מחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תמיר בלאט שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
כמעט טריפל דאבל. בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully