וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: ג'קי בן זקן הותקף על ידי גלוחי ראש בפולין

25.7.2014 / 21:51

עוד אירוע אנטישמי נגד קבוצה ישראלית בחו"ל: כ-30 אוהדים התנפלו על הבעלים ועוזר המאמן עם גז פלפל במהלך משחק אימון נגד לרנקה. אשדוד תוותר על משחק ההכנה האחרון שלה, והקדימה את חזרתה ארצה

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
אירוע מפחיד. בן זקן/ברני ארדוב

יומיים אחרי שתומכי פלסטין ניסו לתקוף את שחקני מכבי חיפה במהלך משחק אימון באוסטריה, נתקלה קבוצה ישראלית נוספת באירוע מבהיל למדי באירופה. הפעם זה קרה למ.ס. אשדוד, שהמשיכה הערב (שישי) את מחנה האימונים שלה בעיירה קטנה ליד ורשה, פולין, וקיימה משחק הכנה מול א.א.ק לרנקה.

כבר בדקות הפתיחה הבחינו אנשי אשדוד בקבוצת אוהדים גלוחי ראש שקיללו, צעקו לעבר השחקנים, וניסו לפרוץ לכר הדשא ללא הצלחה. לאחר שכוחות האבטחה מנעו זאת, חזרה קבוצת האוהדים בכוחות מחודשים - כ-30 איש - ותקפו את הבעלים ג'קי בן זקן ועוזר המאמן שמואל בוכריס. כוחות המשטרה ששהו במגרש האימונים התערבו ומיהרו להרחיק את האוהדים, בעוד שחקני אשדוד הורדו לחדרי ההלבשה והמחצית השניה לא חודשה.

בשל המקרה הקשה, הוחלט באשדוד להעביר את מחנה האימונים של הקבוצה לוורשה, ולשוב ארצה מוקדם מהמתוכנן - ביום ראשון, ובכך, למעשה, לוותר על משחק האימון האחרון שהיו אמורים לקיים בפולין.

"מהבוקר הורגשה אווירה עוינת באיזור מחנה האימון", אמר דובר המועדון אוהד צוויק לוואלה! ספורט. "במהלך המשחק הערב הגיעו כמה גלוחי ראש וקראו קריאות גזעניות נגד השחקנים. המשחק הופסק ולאחר שהשחקנים כבר נשלחו לחדרי ההלבשה הגיעו כ-30 אנשים וריססו על צוות ההנהלה גז פלפל. בעקבות התקרית החמורה הוחלט לפנות את המלון באופן מיידי ולעבור לוורשה, שם תשהה הקבוצה עד לחזרה לארץ בתחילת השבוע. מועדון ספורט אשדוד המום מההתרחשויות ומגנה כל גילויי גזענות ואלימות באשר הם, על אחת כמה וכמה כשמדובר בספורט".

שחקן מכבי חיפה, אייל משומר, מותקף במשחק על ידי מפגינים פרו פלסטינים במשחק באוסטריה. טוויטר, אתר רשמי
קודם מכבי חיפה, עכשיו אשדוד/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully