וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מאיים: "אם סטרלינג לא יעזוב, נחרים משחקים"

הבעלים הגזען של הקליפרס טרם עזב, השחקנים מאיימים לא לפתוח את העונה. וגם: כמה עולה החוזה המקורי של ג'ורדן בבולס?

דונלד סטרלינג בעלי לוס אנג'לס קליפרס. AP
שחקני הקליפרס לא רוצים בו. סטרלינג/AP

פרשת דונלד סטרלינג, הבעלים המושעה של לוס אנג'לס קליפרס, מסרבת לגווע. אחרי שאתמול דווח בארצות הברית כי המאמן דוק ריברס צפוי לעזוב במקרה שסטרלינג יישאר כבעלים, נראה שגם השחקנים מתכוונים לקחת חלק פעיל במחאה. כוכב הקליפרס כריס פול התבטא אמש לכלי התקשורת בלוס אנג'לס והודה כי "אם סטרלינג עדיין יהיה הבעלים של הקליפרס בפתיחת העונה הקרובה, נשקול ברצינות להחרים את המשחקים".

סטרלינג, שנתפס בהערות גזעניות ובעקבותיהן הושעה על ידי ה-NBA והקומישינר אדם סילבר לכל החיים, מסרב לוותר על שליטתו בקבוצה ומכניס את הליגה לתסבוכת משפטית. אמש הגיש סטרלינג תביעת ענק נגד הליגה ונגד אשתו שלי ובה דרש פיצויים על הנזק שנגרם לו לטענתו. כמו כן, דורש סטרלינג להקפיא את עסקת המכירה למנכ"ל מיקרוסופט בעבר סטיב באלמר בטענה שלאשתו לא הייתה זכות למכור את המועדון, שכן הוא הבעלים היחיד ומחזיק המניות.

פול ויתר חבריו, אם כן, כבר שוקלים את צעדיהם הבאים. "דיברנו על אפשרות של להחרים את המשחקים, שוחחתי עם דוק ריברס בנוגע לזה. משהו חייב לקרות בקרוב. עדיף שזה יקרה עכשיו. בלתי מתקבל על הדעת שהוא ימשיך כבעלים בליגה. אני, דוק, בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן נשב ונקבל החלטות יחד".

כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס. AP
"בלתי מתקבל על הדעת שהוא יישאר כאן". פול/AP

חוזהו המקורי של ג'ורדן בשיקגו מוצע במכירה פומבית

פריט אספנות מרתק יצא לאחרונה למכירה פומבית בארצות הברית: חוזהו המקורי של מייקל ג'ורדן בשיקגו ב-1998, שהיה גם חוזהו האחרון במדי הבולס. הוד אווירותו חתם בזמנו על חוזה של 33 מיליון דולר - סכום שיא בזמנו - בעונה שהסתיימה באליפות השישית של הפרנצ'ייז שנבנה סביבו בבולס. הזוכה המאושר בפריט ההיסטורי יקבל את כל 24 העמודים שנחתמו בכתב ידו של ג'ורדן במסגרת החוזה.

התענוג היקר יעלה לכם, אם תחשקו בו, בסביבות 30 אלף דולר. נכון לעכשיו, כשבוע לפני התאריך האחרון למכירה, המחיר הגבוה ביותר שהוצע עבור הפריט הוא 28 אלף דולר, סכום שכמובן צפוי לצמוח בגדול לקראת היום האחרון בו יוצע למכירה.

"אי אפשר להשוות את זה לאף פריט שמכרנו אי פעם", אמר כריס אייבי, מנהל החברה שמעמידה את החוזה למכירה. "ג'ורדן זה רמה בפני עצמה. למיטב ידיעתנו, מדובר בחוזה היחיד של ג'ורדן שפורסם אי פעם. היתר נגנזו או נותרו איפשהו חבויים במשרדים של הבולס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן שיקגו בולס מייקל ג'ורדן במהלך משחק השפעת בסדרת הגמר מול יוטה ג'אז. AP
מי יהיה הזוכה המאושר? ג'ורדן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully