וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו הציעה את גיבסון, מירוטיץ' ומקדרמוט על לאב

קליבלנד בצרות? בארה"ב טוענים שהבולס יהיו מוכנים לוותר על שני הרוקיז המבטיחים והפורוורד המחליף תמורת כוכב מינסוטה

קווין לאב, מינסוטה וולבס. AP
שיקגו נכנסה למירוץ. לאב/AP

בעוד קליבלנד נחשבת למועמדת המובילה להשיג את קווין לאב, גם שיקגו עדיין לא ויתרה על הפורוורד הנהדר של מינסוטה. אף שהחתימו מוקדם יותר הקיץ את פאו גאסול, ובקו הקדמי שלהם נמצא גם ג'ואקים נואה, הבולס מעוניינים מאוד בצירוף לאב. היום (רביעי) חשף העיתונאי האמריקאי כריס שרידן - שהיה הראשון לדווח על חזרתו של לברון ג'יימס לקליבלנד - את ההצעה של שיקגו לטימברוולבס.

על פי שרידן, הבולס הציעו את טאג' גיבסון וצמד הרוקיז המבטיחים דאג מקדרמוט וניקולה מירוטיץ', אך העסקה הנ"ל תוכל להתבצע רק בעוד 29 ימים, משום שחוקי ה-NBA אוסרים על מעבר של שחקן חודש ימים מחתימת החוזה שלו (מקדרמוט ומירוטיץ' חתמו אתמול). כך או כך, מדובר בהחלט בהצעה מעניינת, אולי אפילו טובה יותר מזו שקליבלנד תגיש (על פי הערכות: אנדרו וויגינס, אנתוני בנט ובחירת סיבוב ראשון).

שרידן טוען כי שמע ממקור שמינסוטה תעדיף את ההצעה של שיקגו, אולם אם קליבלנד תהיה מוכנה להוסיף בחירת סיבוב ראשון נוספת, זה עשוי להספיק לה.

ניקולה מירוטיץ' ריאל מדריד. GettyImages
ישתף פעולה עם ריבי רוביו? מירוטיץ'/GettyImages

גיבסון (29, 2.06 מ') חווה את העונה הטובה בקריירה אשתקד, ועם ממוצעים של 13 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק סיים שני בהצבעה לשחקן השישי של העונה. מירוטיץ' (23, 2.08 מ'), שנחשב עד לפני מספר חודשים לשחקן הטוב בעולם מחוץ ל-NBA, חתם בקיץ בשיקגו לשלוש שנים תמורת 16.6 מיליון דולר והיה שייך, אגב, למינסוטה, אי שם ב-2011, לשיקגו. מקדרמוט, שנבחר על ידי הבולס במקום ה-11 של הדראפט האחרון, הרשים בליגת הקיץ האחרונה ונחשב לקלעי מצוין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully