וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי הובא למנוחות: "הגוף נכנע, המורשת תישאר"

מאמן הכדורגל, שהלך לעולמו בגיל 43 לאחר שנכנע למחלה קשה, נטמן בבית העלמין בקרית שאול. אלפי אנשים, כולל דמויות רבות מעולם הכדורגל, הגיעו להיפרד. אבי לוזון ספד לו: "הלב נשבר והבטן מתכווצת. גידלת דור שלם של שחקנים". חזי מגן: "איש מדהים". כך נראתה ההלוויה

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן הכדורגל ניצן שירזי, שהלך אתמול (שלישי) לעולמו בגיל 43 אחרי שנתיים של מלחמה במחלה קשה, הובא למנוחות בבית העלמין בקרית שאול. בחודשים האחרונים מצבו של מאמן העבר הידרדר, והוא שהה רבות בבתי החולים ואף הגיע למצב סיעודי. בימים האחרונים מצבו החריף אף יותר, והוא אושפז באיכילוב במצב של גסיסה. שירזי שהותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

ניצן שירזי, אחיו של הסמל הגדול של הזהובים חזי שירזי, החל לשחק כדורגל בבני יהודה בגיל שמונה. בגיל 17 עלה לקבוצה הבוגרת וזומן לנבחרת הנוער, אולם קריירת המשחק שלו הסתיימה מוקדם מהצפוי. הוא הספיק לזכות בדאבל כאשר אימן את מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בהמשך הוא הדריך את בני יהודה ורשם ארבע עונות מוצלחות שבהן אף הוליך את הקבוצה לגמר גביע המדינה שם נכנע להפועל תל אביב.

במהלך הקריירה שלו הוא הצליח להציל את מכבי פתח תקוה מירידת ליגה, ובין תפקידיו הנוספים הוא שימש כמנהל מקצועי של הפועל חיפה ומאמנה. ב-11 בינואר 2012 החליף שירזי את דרור קשטן בהפועל תל אביב, הצליח לייצב את המערכת בדרך למקום השני בעונת 2012/13 והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה בזכות ניצחון 1:2 על מכבי חיפה בגמר - התואר היחיד בו זכה בקריירת הבוגרים שלו.

חזי שירזי בהלווית ניצן שירזי. ברני ארדוב
מאות אנשי כדורגל הגיעו לחלוק כבוד אחרון. חזי שירזי/ברני ארדוב

17:18: מאות אנשים הגיעו ללוות את ניצן שירזי בדרכו האחרונה. נציגים מכל קבוצות ליגת העל הגיעו, לרבות שחקנים בכירים ממכבי תל אביב, בני יהודה, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.

17:24: יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הגיע מלווה במאמן הנבחרת אלי גוטמן. גם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר נמצא במקום.

17:39: החל מסע ההלוויה.

17:45: המאמן רוני לוי: "יום קשה לכולנו. אני עדיין מתקשה להאמין. הדרכים שלנו הצטלבו כמה פעמים במהלך הקריירה. הוא בכלל חבר טוב, בחור אינלגינט. זו אבידה גדולה לכדורגל ולי באופן אישי".

17:50: חזי מגן, מבעלי בני יהודה בזמן כהונתו של שירזי כמאמן הזהובים: "הוא היה איש מדהים. לא היה אצלו אחד בפה ואחד בלב. הגענו ביחד להישגים הכי גדולים של בני יהודה ויצא לי בארבע שנים להכיר אדם מופלא. הוא יחסר לי באופן אישי וברור שגם לכל הכדורגל בארץ".

17:56: בנו ואחותו של שירזי החלו בהספדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יו"ר ההתאחדות אבי לוזון עם המאמן אלי גוטמן בהלווית ניצן שירזי. ברני ארדוב
גוטמן ולוזון במהלך ההלוויה/ברני ארדוב

18:15: אבי לוזון ספד לשירזי: "הייתה לי זכות גדולה להכיר אותך, קשה לי הידיעה שלא אראה אותך יותר. זה הפסד גדול לעולם הכדורגל. מעולם לא הרמת ידיים גם ברגעים הקשים במלחמה עם המחלה הזו ונטעת בנו משהו. הלב נשבר והבטן מתכווצת. דווקא עכשיו אני רוצה להיזכר בחיוך שלך. גידלת פה דור שלם של שחקנים והפכת אותם למקצוענים. קשה לי להאמין שאני עומד כאן בהלוויה שלך".

18:23: עוד מלוזון: "הצלחת באופן לא מפתיע. השחקנים ידעו שפיך וליבך שווים. לא מעט מהם חייבים לך את הקריירה שלהם ובעיקר את החינוך שנתת להם, את אהבת האדם והכבוד לזולת. הייתה לי זכות גדולה להכיר אותך מקרוב ולראות איך אתה משלב את הפן האישי עם המקצועי. אף פעם לא הפרדם ביניהם. קשה לי הידיעה שלא אפגש שוב עם ניצן החייכן. זה בלתי נתפס. היית אדם שלעולם לא הרים ידיים, גם ברגעים הקשים ביותר. הגוף נכנע אבל הנשפ, המורשת והזכרונות יישאר איתנו לעד. הלב נשבר, הבטן מתהפכת והעין דומעת. יהי זכרו ברוך".

18:40: אסי דומב, השוהה כעת בקפריסין עם הפועל תל אביב, אמר: "קשה לי מאוד לדבר על כדורגל ביום הזה בגלל ניצן. הוא היה חבר טוב מאוד שלי ואדם נערץ, אני מנסה לחשוב על מה שהוא היה חושב אם היה במקומי. הוא היה ווינר, והוא היה רוצה ממני שאמשיך לעבוד ולהתרכז במשחק ובגלל שאני מכיר אותו, הוא תמיד היה אומר שכאשר יש סיכוי - תאמין. אל תאבד אמונה. אז לשאלה שלך, אני מאמין כל הזמן - גם כשחקן וגם עכשיו כמאמן, שבכדורגל וזה מה שיפה בו ופופולרי כל-כך, זה שאתה תמיד יכול לעשות דברים שאף אחד לא מאמין שיכולים לקרות".

18:41: אלי גוטמן: "עצוב מאוד להיפרד מאדם כזה צעיר שהיה בשיא פריחתו, עם החיוך הנצחי. ליבי עם המשפחה, אשתו והילדים שלו. לא פשוט להתמודד עם יום עצוב כזה. אני יודע כמה הוא שמר על אופטימיות וזוכר מצוין את היום בו זכה בגביע עם הפועל תל אביב. זה היה רגע מיוחד כי ראיתי אז כמה אושר ושמחה היו לו".

שביט אלימלך בהלווית ניצן שירזי. ברני ארדוב
שביט אלימלך בהלוויה/ברני ארדוב
ניסן יחזקאל עם שלמה שרף בהלווית ניצן שירזי. ברני ארדוב
ניסן יחזקאל עם שלמה שרף בהלווית ניצן שירזי/ברני ארדוב
חזי מגן בהלווית ניצן שירזי. ברני ארדוב
חזי מגן בהלווית ניצן שירזי/ברני ארדוב
יעקב שחר בהלווית ניצן שירזי. ברני ארדוב
יעקב שחר בהלווית ניצן שירזי/ברני ארדוב
ערן זהבי, שרן ייני בהלווית ניצן שירזי. ברני ארדוב
ערן זהבי, שרן ייני בהלווית ניצן שירזי/ברני ארדוב
אלי טביב בהלווית ניצן שירזי. ברני ארדוב
אלי טביב בהלווית ניצן שירזי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully