וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: זהב לנבחרת ישראל בטאשקנט

24.5.2014 / 17:30

הישג מצוין לנבחרת בסבב גביע העולם: "אנחנו נחנקות מדמעות של התרגשות". ארד לריבקין, זהב וכסף לאשרם אצל הנערות

נבחרת ההתעמלות אמנותית של ישראל. הועד האולימפי,
זהב ביחד עם רוסיה. בנות הנבחרת/הועד האולימפי

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה היום (שבת) במדליית זהב בתרגיל המשולב של כדור וסרט בתחרות גביע העולם בטאשקנט (עם 17.30 נקודות) יחד עם נבחרת רוסיה. שלישית דורגה נבחרת יפן. בתרגיל האלות זכתה נבחרת ישראל במדלית כסף אחרי אזרביז'אן ולפני רוסיה. אתמול זכתה הנבחרת במדלית כסף בתרגיל הרב רב.

הנבחרת כוללת את אלונה קושבצסקי, אידה מיירין, יובל פילו, קטיה לוין, ליהי שוחטוביץ' וקרינה ליחבר. מאמנות הנבחרת הן: אירה ויגדורצ'יק, אלה סאמופאלוב ורעיה אירגו. כוריאוגראפית: איילת זוסמן. ויגדורצ'יק, המאמנת הראשית, אמרה: "אנחנו נחנקות מדמעות של התרגשות אחרי השמעת ההמנון הלאומי והעלאת דגל ישראל לראש התורן. הנבחרת מציגה יכולת טובה, ואני מקווה שבאליפות אירופה שתהיה בחודש הבא בבאקו נגיע לשיא היכולת".

נטע ריבקין, המתעמלת האומנותית הבכירה של ישראל, זכתה היום במדליית ארד בתרגיל החישוק עם ציון של 17.65 נקודות. בתרגיל הכדור היא דורגה במקום הרביעי בציון זהה לזה שהשיגה בתרגיל החישוק -17.65 נקודות. בתרגיל האלות דורגה ריבקין במקום השביעי עם 15.250 נקודות, ובתרגיל הסרט במקום השמיני עם 16.1 נקודות.

המתעמלת האומנותית הצעירה לינוי אשרם גרפה היום מדליות זהב וכסף בתחרות לנערות בגביע העולם שנערך בטשקנט. אשרם בת ה-15 מראשון לציון השיגה את הציון 16.1 בתרגיל האלות, מה שזיכה אותה במדליית הזהב, ואת הציון 16.05 בתרגיל החישוק, שזיכה אותה במקום השני בתחרות.

את אשרם מאמנות לנה קופילנקו ואיילת זוסמן, ובזכות הישגיה היא תייצג את ישראל במשחקים האולימפיים לנוער שיתקיימו הקיץ בנאנג'ינג.

לינוי אשרם, מתעלמת ישראלית. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
הישג נפלא. אשרם/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully