וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאנובה הובהל לבית החולים עקב הידרדרות במצבו

דיווח בכלי התקשורת בקטלוניה: מאמן ברצלונה לשעבר הנאבק במחלת הסרטן מאז נובמבר 2011 אושפז לניתוח חירום. על פי תחנת רדיו מקומית, מצבו קשה

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. GettyImages
טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה/GettyImages

לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, טיטו וילאנובה, מאמן ברצלונה לשעבר, הובהל היום (שישי) לניתוח חירום בית החולים בעיר לאחר שחלה הרעה משמעותית במצבו. לפי תחנת רדיו מקומית, המאמן הובא לבית החולים כבר בשישי שעבר, עקב ההידרדרות במחלתו, והיום כאמור נערך ניתוח החירום.

וילאנובה נאלץ לעזוב את תפקידו כמאמן ברצלונה בקיץ שעבר, על מנת להתמקד בטיפוליו נגד סרטן הגרון, מחלה שממנה הוא סובל מאז נובמבר 2011. הוא העביר את עונת 2012/13 בניו יורק, ובתקופה זו מצבו השתפר אך כאמור, לפי הדיווחים שמגיעים הלילה, חלה הרעה משמעותית במצבו.

המאמן בן ה-45 מונה בקיץ שעבר למאמן הראשי של ברצלונה, אחרי שהיה עוזרו של פפ גווארדיולה והחליפו בתפקיד כשהאחרון החליט לעזוב. בברצלונה חששו שהסגן הנצחי לא יוכל להיכנס לנעליים הגדולות של גווארדיולה, אבל וילאנובה שמר על הסגנון האטרקטיבי של הקבוצה, שבר שיאים רבים והחזיר את תואר האליפות לקטלוניה.

עוד בנובמבר 2011, כשבארסה נסעה למילאנו למשחק בשלב הבתים בליגת האלופות, וילאנובה, אז עוזרו של גווארדיולה, הובהל לבית החולים על מנת לעבור ניתוח חירום בבלוטת הרוק. הניתוח עבר בהצלחה, ובגיל 42 הספרדי חשב שהוא התגבר על המחלה.

אלא שבדצמבר האחרון הוא התבשר כי הסרטן, בו חלה בעבר, שב לתקוף אותו וכי נמצאו גרורות בגופו. הוא נותח בדחיפות ומאז העביר את רוב זמנו בניו יורק, משם ניסה לנהל את בארסה בשלט רחוק. מי שהחליפו על הקווים היה עוזר המאמן ג'ורדי רואורה, שעשה זאת במה שהוגדר כהצלחה חלקית בלבד. בארסה עברה את מילאן בשמינית גמר האלופות, למרות הפסד 2:0 בחוץ במשחק הראשון, אך הודחה מהגביע מול ריאל מדריד והפסידה גם קלאסיקו בליגה. וילאנובה חזר לספסל וזכה כאמור יחד עם הקבוצה באליפות, אך הודח בחצי גמר ליגת האלופות על ידי באיירן מינכן.

המאזן של וילאנובה כמאמן הראשי של ברצלונה: 60 משחקים רשמיים, מתוכם 43 ניצחונות, תשע תוצאות תיקו ושמונה הפסדים. יחס שערים: 70:158.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully