וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סיאטל תארח את גרין ביי למשחק פתיחת העונה

24.4.2014 / 6:45

פורסם לוח המשחקים: פייטון-אינדי במחזור ה-1. ב-21/9 שחזור הסופרבול בין סיאטל לדנבר וב-2/11: פטריוטס-ברונקוס

גולדן טייט שחקן סיאטל סיהוקס תופס לטאצ'דאון. Otto Greule Jr, GettyImages
אם שכחתם, ככה נגמר המפגש האחרון בין סיאטל לגרין ביי. גולדן טייט תופס את ה-"Fail mary"/GettyImages, Otto Greule Jr

בשעה טובה ומוצלחת, ליגת ה-NFL פרסמה הלילה (בין רביעי לחמישי) את לוח המשחקים של העונה הסדירה הקרובה. העונה תצא לדרך, כמיטב המסורת, עם משחק של האלופה סיאטל, שתארח בלילה שבין הרביעי לחמישי בספטמבר (בין יום חמישי לשישי) את גרין ביי למשחק ענק.

עוד במוקד השבוע הראשון: מיאמי מול ניו אינגלנד, אטלנטה וניו אורלינס בקרב גדול כבר בפתיחה, בולטימור מארחת את סינסינטי, דאלאס את סן פרנסיסקו והדובדבן, בסאנדיי נייט, סגנית האלופה דנבר ופייטון מאנינג מחכים לאקסית המיתולוגית אינדיאנפוליס. במאנדיי נייט נקבל צמד משחקים: דטרויט מול הג'איינטס ואריזונה מול סן דייגו.

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס עם טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Steven Senne, AP
עוד סיבוב בין שני הענקים. בריידי ופייטון/AP, Steven Senne

מה הלאה? בשבוע השני בולטימור ופיטסבורג ייפגשו לראשונה ואילו סן פרנסיסקו תחנוך את האצטדיון הביתי החדש שלה עם משחק מול שיקגו. שבוע לאחר מכן, ב-21/9, סיאטל מול דנבר בשחזור הסופרבול החולף. דנבר תארח את סן פרנסיסקו לעוד משחק מרתק, בסאנדיי נייט של המחזור השביעי ושבועיים לאחר מכן (2/11, 23:35), תצא לניו אינגלנד למפגש בריידי-מאנינג המסורתי והמרגש.

מחזור חג ההודיה ייערך בשבוע ה-13, כאשר ב-27/11 יתקיימו כרגיל שלושה משחקי יום חמישי, שמבטיחים המון: דטרויט מול שיקגו, דאלאס נגד פילדלפיה ולקינוח, הניינרס מארחים את סיאטל. במחזור הלפני אחרון יתקיימו שני משחקי יום שבת, בין סן פרנסיסקו לסן דייגו ובין וושינגטון לפילדלפיה.

הליגה הודיעה כי לראשונה היא תאפשר שינויים במועדי המשחקים החל מהמחזור החמישי ולא רק מהמחזור ה-11, כפי שהיה נהוג עד כה. בין המחזור החמישי לעשירי יוכלו להתבצע עד שני שינויים, שיכללו העברת משחקים בין אחר הצהריים לערב (בארצות הברית כמובן). החל מהמחזור ה-11, ניתן יהיה להעביר משחק אחד בכל מחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully