וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי קירילנקו מביא את נערות הוטרס לרוסיה

על רקע המתיחות בין ארה"ב לרוסיה, השחקן פותח סניף ראשון: "אמריקאים ורוסים דומים. עם בחורות כמו שלנו, זה יהיה להיט"

ג'יי אר סמית, ניו יורק ניקס, אנדריי קירילנקו, ברוקלין נטס. AP
מביא את ארצות הברית לרוסיה. קירילנקו, מאחורה/AP

המתיחות הפוליטית בין ארצות הברית לרוסיה מורגשת היטב לאחרונה, על רקע פלישתה של רוסיה לחצי האי קרים, אך מסתבר שאת אנדריי קירילנקו זה לא ממש מעניין. שחקן ברוקלין נטס החליט לקחת על עצמו את תפקיד המגשר, ולשם כך הוא מגייס את אחת הרשתות שמסמלות יותר מכל את התרבות האמריקאית: רשת הוטרס. הפורוורד הרוסי הודיע אתמול (שבת) כי הוא מתכוון לפתוח במוסקבה סניף בבעלותו של רשת המסעדות המפורסמת, שיהיה ראשון מסוגו ברוסיה.

ההודעה של קירילנקו מגיעה על רקע ההפגנות ברוסיה למען הפסקת פעילותה של מקדונלד'ס במדינה, זאת בעקבות החלטתה של הרשת לסגור שני סניפים בפעלו בחצי האי קרים, שנכבש על ידי כוחות הצבא הרוסי.

"מה בין פוליטיקה לבין רשת מסעדות?", התלונן קירילנקו לאחר ההודעה על פתיחת הסניף ."רוסים ואמריקאים יותר דומים מאשר שונים. יש הרבה גברים שאוהבים ספורט ומחפשים מקום שיוכלו לאכול בו אוכל טוב ולעשות קצת גוד טיים. עם מלצריות שנראות כמו הבחורות שלנו, זה כבר סלאם דאנק, זה יהפוך ללהיט".

"הוטרס" נחשבת לאחת הרשתות המפורסמות בארצות הברית. היא פונה באופן מובהק לקהל הגברי. "נערות הוטרס" הפך לביטוי שגור, המתאר מלצרית שמועסקת על ידי הרשת. הן מחויבות בלבוש חושפני במיוחד ויופיין נחשב למקדם המכירות העיקרי של הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב ברוסיה. נערת הוטרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully