וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-בית"ר: הרוש ייעדר, דורה יפתח עם אבידור

החלוץ יתפוס את מקומו של זארקו המוצהב בחוד המארחת, שוער בית"ר שסובל מכאבי גב יקבל מנוחה (ב', 20:00, ספ' 1)

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 71. בית"ר ירושלים מובילה 24:27 בניצחונות ועוד 20 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהפועל חיפה מארחת היא מובילה 5:16 בניצחונות ועוד 14 משחקים נגמרו בתיקו.

* אם בית"ר תכבוש פעמיים היא תגיע ל-100 שערי ליגה מול הפועל חיפה.

* הפועל חיפה לא הפסידה לבית"ר ירושלים ב-4 מפגשי הליגה האחרונים ביניהן

* בית"ר ירושלים לא ניצחה את הפועל חיפה בחוץ מאז ה-0:2 בנובמבר 2010, מצמד של חן עזריאל.

* הפועל חיפה מגיעה למשחק הזה עם שלושה הפסדי בית רצופים של 1:0 ועם 307 דקות בלי שער בית.

* הפועל חיפה גם סוחבת על הגב חמישה הפסדים רצופים, ארבעה מהם בתוצאה 1:0.

* בית"ר ירושלים לא כבשה שער בחוץ כבר 371 דקות.

* שער החוץ האחרון של בית"ר היה בהפסד להפועל ת"א במחזור ה-19 (19.1.14). זו גם הייתה הפעם האחרונה בה שתי הקבוצות הבקיעו במשחק של בית"ר.

* רוני לוי מעולם לא הפסיד להפועל חיפה כמאמן. יש לו חמישה ניצחונות ותיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מעולם לא הפסיד להפועל חיפה כמאמן. לוי/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

חלוצה הקבוצה זרקו קוראץ' לא ייכלל בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים וזאת בשל חמישה כרטיסים צהובים אותם הוא ספג. מי שייכנס להרכב הוא יובל אבידור, כשבקבוצה מאמינים שהשחקן שלא שיחק 90 דקות כבר זמן רב יוכל להיות זה שיביא את הניצחון הכל כך חשוב לקבוצה. מלבד אבידור גם דריו פרננדס צפוי לחזור להרכב, כשמהראן לאלה ועומרי קנדה ימשיכו לקבל קרדיט בהרכב. הישאם כיוואן הפצוע לא צפוי לפתוח כשגם דלה ימפולסקי ימתין על הספסל ובמקומו ישחק דוד רביבו. ניב אנטמן ימשיך לעמוד בשער בשל הניתוח להוצאת התוספתן שעבר קאלה דרלשר. בחיפה שמחו על ההפסד של בני יהודה ובקבוצה מודעים לכך שנצחון יבטיח כמעט בוודאות את ההישארות בליגה. המאמן שלומי דורה חזר על כך באימון והדגיש את חשיבות הניצחון על בית"ר.

הבלם אושרי רואש צפוי לרשום הופעה מספר 200 בקבוצה הבוגרת של המועדון. רואש בן ה-25 רשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת במאי 2007 במשחק מול הפועל נצרת עלית במסגרת הליגה הלאומית ומאז הופיע במדיה במשך 7 עונות, בהן היה שותף לאליפות הליגה הלאומית ולזכייה בגביע הטוטו בעונה שעברה.

רואש, שהוא אחד משני הקפטנים של הקבוצה, התייחס למשחק מול בית"ר בראיון לאתר הרשמי של המועדון: "כולם בקבוצה מודעים לחשיבות של המשחק. אנחנו באים מפוקסים ומרוכזים למשחק החשוב הזה ואנחנו מקווים לשמח סוף סוף את הקהל שלנו". לגבי ההופעה ה-200 שלו אמר רואש: "מבחינתי מדובר במשחק מאוד מרגש. עשיתי כברת דרך ארוכה במועדון. זוהי זכות גדולה עבורי להופיע 200 פעמים בהפועל חיפה ומקווה שגם את ה-200 הופעות הבאות שלי אחגוג במועדון". בחיפה ציינו שהמועדון יערוך טקס לרגל ההופעה ה-200 של רואש כאשר הקבוצה תבטיח סופית את הישארותה בליגת העל.

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ישמח לחגוג ניצחון בהפועה ה-200 שלו. רואש/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים:

בקבוצה מהבירה ייאלצו להסתדר מחר (שני) במשחק החוץ נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר ללא השוער אריאל הרוש. הרוש סובל לאחרונה מכאבי גב ונצטווה לנוח, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק הבית מול רמת השרון בשבוע הבא. מי שיחליפו מחר בחיפה הוא שוער המשנה אוהד סיידוף.

מעבר להרוש, בית"ר תחסר מחר את דושאן מאטוביץ' המוצהב כאשר שי חדד צפוי להחליפו ולפתוח כמגן שמאלי. ניסו קפילוטו ימשיך לפתוח לצידו של טל כחילה כאשר את הניתוח במיניסקוס הוא יעבור רק לאחר המחזור הבא. בבית"ר ייפגשו עם קפילוטו בקרוב ויציעו לו חוזה לעונה הקרובה. מכבי תל אביב עשויה לדרוש דמי השבחה עבור השחקן, מה שעשוי להוות בעיה עבור בית"ר.

בעקבות תוצאות אמש והבטחת ההישארות בליגה המאמן רוני לוי מעוניין לתת דקות לכמה שיותר שחקנים שלא זכו לראות יותר מדי דשא העונה. עומר אצילי ו\או רועי זיקרי עשויים לפתוח היום כאשר איציק כהן ודני פרדה יהיו על הספסל.

אוהד סיידוף שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יקבל הזדמנות. אוהד סיידוף/ברני ארדוב

בית"ר תציע בקרוב חוזים גם לאבירם ברוכיאן ולשי חדד, אך בשני הצדדים צופים פערים גדולים בין הצדדים ולא מן הנמנע כי השניים יחפשו קבוצה חדשה. בבית"ר חוזרים ואומרים כי צפוי קיץ לא פחות קשה מהקיץ שעבר בכל הנוגע למשאים ומתנים מול שחקנים וללא סיוע כלכלי חיצוני בעזרת ראש העיר הקבוצה תעמיד תקציב שכר שחקנים שלא יעלה על עשרה מיליון שקל. המשמעות היא שבית"ר תתבסס בעונה הבאה על לא מעט שחקנים צעירים.

אלי טביב יעביר השבוע הילוך בכל הנוגע למינוי מאמן ובמועדון מעריכים כי בשבוע הקרוב ייבחר מחליף לרוני לוי. ניר קלינגר, מנחם קורצקי ומרקו בלבול עדיין מובילים, ונראה כי אחד מבין השלושה ייבחר. בכל מקרה עד לרגע זה טביב לא יצר קשר עם אף אחד מהמאמנים ולא שוחח עימם ויעשה זאת רק כאשר יקבל החלטה ויפנה רשמית לאחד מהם.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: יובל אבידור

עונה לא פשוטה עוברת על החלוץ של הפועל חיפה. אחרי עונות מצוינות בשנים האחרונות אבידור לא הצליח למצוא עצמו העונה ובילה גם זמן רב על הספסל. כעת כשהוא צפוי לקבל את ההזדמנות השחקן יצטרך לנצל את המהירות שלו מול ההגנה של בית"ר ולהוביל את חיפה לנצחון ששווה הישארות בליגת העל.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף

בבית"ר עשויים למכור את אריאל הרוש בקיץ. במקרה כזה, בית"ר תצטרך למצוא שוער מחליף ולא מן הנמנע כי המושכות אף יינתנו לסיידוף. לסיידוף יש את המשחק מחר ועוד כמה משחקים עד לתום העונה כדי להזכיר שהוא ראוי לקרדיט לאחר עזיבה אפשרית של הרוש.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ינצל את ההזדמנות? אבידור/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: ניב אנטמן, עומרי קנדה, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, דריו פרננדס, דוד רביבו (דלה ימפולסקי), עאהד עזאם, מהראן לאלה, יובל אבידור.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, ניסו קפילוטו, טל כחילה, שי חדד, ג'ונתן וילה, פאבלו ברנדאן, אופיר קריאף, אבירם ברוכיאן, עומר אצילי (רועי זיקרי), שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully