וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בחיפה: "טואטחה ימשיך בהרכב. השיקולים מקצועיים"

20.4.2014 / 9:36

בחיפה מגנים את התנהגות הקהל. גוזלן יישאר, ללא קשר למאמן. סטנוייביץ' עדיין מועמד מוביל, גם סה פינטו ברשימות

one

לראשונה מאז נפתחו משחקי הפלייאוף, במכבי חיפה נראו אתמול (שלישי) מעט מחויכים, בעקבות הניצחון 1:2 על הפועל באר שבע. הקבוצה רחוקה נקודה אחת מהמקום הרביעי, אבל במועדון, כך עושה רושם, לא ממהרים לצאת בהצהרות לגבי העפלה לאירופה. "מה שחשוב זה שנראה כמו קבוצה, והיום נראינו ככה", אמר אחד השחקנים בסיום. יניב קטן הוסיף: "אחרי ארבעה הפסדים זאת הרגשה מצוינת לנצח. זה נתן לנו קצת אוויר בחדר ההלבשה. במצבנו לדבר על אירופה זאת תהיה טעות. צריך לחבר עוד ניצחון או שניים. ברור שזה טוב שנהיה באירופה, חיפה מועדון גדול וצריך להיות שם".

הנשיא יעקב שחר יודיע בימים הקרובים על זהות המאמן שיחליף את אריק בנאדו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבועות האחרונים, המועמד המוביל הוא הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ', כשגם מועמד פורטוגלי על הכוונת. במכבי חיפה הכחישו אתמול סיכום עם הסרבי וטוענים כי שחר עדיין לא החליט מי יהיה המאמן. אחד השמות המעניינים שהוצעו לחיפה הוא המאמן הפורטוגלי וכוכב העבר של נבחרת פורטוגל ריקרדו סה פינטו שמאמן כיום את אופ"י כריתים. לא ברור האם זה המועמד השני של שחר. סה פינטו שימש כעוזר מאמן באוניאו לירייה הפורטוגלית ובהמשך עבד כמאמן גם בספורטינג ליסבון ובכוכב האדום בלגרד.

מכבי חיפה ניצחה את הפועל באר שבע 1:2

טאלב טואטחה, מכבי חיפה. ברני ארדוב
טאלב טואטחה/ברני ארדוב

המגן טאלב טואטחה זכה אתמול לעידוד מחבריו בחדר ההלבשה, ובחיפה ינסו לארגן השבוע פגישה בתיווכו של יניב קטן כדי להרגיע את הרוחות. עדיין לא ברור האם פגישה כזאת תתקיים כבר עכשיו לאור המשקעים הגדולים בין הצדדים והאם שני הצדדים יסכימו להיפגש. טואטחה שתופקד אתמול כשחקן כנף זכה למחמאות.

"טאלב היה טוב מאוד אתמול, הוא שיחק בתפקיד חדש והתאקלם מהר מאוד. יש לו יכולות מבחינת הנעת כדור ומהירות, ולכן גם הוא התאים לתפקיד הזה", אמרו בחיפה. קטן הגיב: "הסיטואציה עם טאלב? לא נעים. אנחנו נסדר את זה. זה לא מתאים לקהל שלנו ולא לאיך שטאלב נקלע לסיטואציה כזאת".

גורם בכיר במועדון הבהיר אתמול כי "טואטחה ימשיך להיות בהרכב כל עוד ימשיך לשחק ככה. השיקולים יהיו מקצועיים בלבד ואף קריאה לא תשנה זאת". בחיפה היו מרוצים מהיכולת של הקשר ערן ביטון שבישל שער במשחק, וכן משילובו של עדי קוסטנטינוס הצעיר. "השחקנים הצעירים צריכים לעבוד קשה, לאט לאט, ולא לדבר יותר מדי", אמר קטן. החלוץ שובל גוזלן יישאר בעונה הבאה, ללא קשר לזהות המאמן. בחיפה רוצים לטפח את החלוץ הצעיר, שכבש ששה שערי ליגה העונה בקבוצה הבוגרת.

הבלם אדין צוצאליץ' מבוקש במכבי נתניה, אך במועדון טענו כי טרם קיבלו פניה רשמית בנושא. המגן אייל משומר שפונה אתמול לבית החולים עם חשש לשבר באזור הכתף יידע היום כמה זמן בדיוק ייעדר, אך על פי ההערכה הראשונית הוא ייעדר בכל מקרה מספר שבועות, מה שאומר שגמר את העונה. אלעד גבאי יחליפו במשחקים שנותרו.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully