וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניתן הכל כדי שמכבי תל אביב לא תחגוג אליפות בדרבי"

חשש בהפועל תל אביב לקראת הדרבי. ביקורת על בן שמעון ("יצחק מצוין, אבל לא נספר") ואיליץ' ("מה עבר לו בראש?")

one

בהפועל תל אביב לא ממש ידעו אמש איך להגיב ל-1:1 אמש (שבת) מול קרית שמונה. מחד, בקבוצה הודו כי התוצאה משקפת את מה שקרה על מגרש, אך מאידך הרגישו כי ללא הרחקה של ברנקו איליץ' היא הייתה מסיימת את המשחק עם ניצחון מתוק, שהיה מחזיר אותם למאבק על המקום השלישי.

"יש תחושת החמצה גדולה", אמר אחד השחקנים. "לא ברור מה עבר לאיליץ' בראש? כולנו הרגשנו שהמשחק הזה יכול להיות שלנו ובגלל שטות סיימנו אותו בעשרה שחקנים שעצר לנו את המומנטום. זו גם מכה לדרבי וגם עכשיו אנחנו צריכים להחזיק אצבעות שקרית שמונה תיקח גביע, כדי שהמקום הרביעי יהיה גם באירופה". אגב, איליץ' ניסה להסביר בחדר ההלבשה האדום כי הוא כלל לא התכוון לפגוע באדריאן רוצ'ט ופשוט ניסה להוציא את הכדור להתקפה ובטעות פגע בשחקן.

קרית שמונה והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב סופג ביקורות. איליץ'/ברני ארדוב

שני דברים עיקריים העסיקו את האדומים בסיום המשחק. הראשון היה שער השוויון של רן יצחק ומעמדו של החלוץ בקבוצה. יצחק, ששותף בסך הכל בחמישה משחקים העונה נכנס כמחליף אתמול ומנע מהאדומים להפסיד בפעם הראשונה בפלייאוף.

אף אחד בהפועל העונה לא הצליח להסביר מדוע בן שמעון העניק דקות כל כך מועטות לחלוץ העונה. "כל העונה בן שמעון מבטיח ליצחק דקות ובסוף לא סופר אותו", אמר אחד השחקנים. "זה היה לו ברור שהוא יצטרך להוכיח את עצמו בהפועל, אבל הוא לא קיבל כמעט הזדמנויות לעשות את זה. גם בינואר שהיו לו הצעות מכמה וכמה קבוצות בן שמעון לא נתן לו ללכת. זאת עונה שהוא יצטרך לשכוח וכולנו יודעים שיש לו בטן מלאה על מה שהיה איתו העונה. בסך הכל זה חבל כי הוא חלוץ מאוד מכושר שיכל להוסיף הרבה אם הוא היה מקבל את הזדמנות שלו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון. אדריאן הרבשטיין
"לא רן יצחק לא שיחק יותר?"/אדריאן הרבשטיין

גם בתוך המועדון העבירו אמש לא מעט ביקורת על בן שמעון שלא נתן ליצחק דקות משמעותיות העונה: "עד היום זו חידה למה בינואר החתימו את אורלנדיץ', כשהיה את יצחק על הספסל", אמר אחד מהגורמים בקבוצה. "בעונה שעברה הוא מצוין ופה בן שמעון לא ספר אותו. עכשיו בגלל ההחתמה הטיפשית הזאת בינואר של אורלנדיץ' אין לנו בלם נוסף בסגל שיכול לתפוס את המקום של איליץ' בהרכב. שלא נדבר על בזבוז הכסף המיותר".

הדבר השני שהתעסקו בו בהפועל הוא כמובן הדרבי והאפשרות שהיריבה השנואה תחגוג אליפות אחריו: "אין דבר יותר כואב בשביל האוהדים שלנו שמכבי תחגוג אליפות מולנו", אמר אחד האדומים. "כל עוד זה יהיה תלוי בנו, נבוא וניתן הכל על המגרש כדי שלא זה יקרה. היינו יותר טובים מהם בשני הדרבים הקודמים ולא הצלחנו לנצח. אין סיבה שלא ננצח אותם עכשיו".

מעבר למשחק, בהפועל כבר מתחילים לעסוק בעונה הבאה. בקבוצה עדיין ממתינים לתשובה של רן בן שמעון, בנוגע למוכנותו לקצץ בשכרו. המאמן עצמו סירב אתמול בהפגנתיות להתייחס לעתידו בקבוצה במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, אולם בהנהלת הפועל אמרו: "רן עצמו עדיין לא יודע להגיד אם הוא רוצה להישאר או לא. מצד אחד הוא מביע רצון להישאר ומצד שני הוא טוען שיש לו לא מעט אופציות טובות יותר בעונה הבאה. הוא מושך את ההחלטה שלו. הסוגיה הזו תיסגר בקרוב".

רן יצחק, הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
רן יצחק חוגג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully