וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קלאת'ס הושעה מ-20 משחקים

ממפיס תחסר את הרכז המחליף שלה בפלייאוף אחרי שהוא נכשל בבדיקת חומרים אסורים. ארגון השחקנים הודיע שיערער

ניק קלאת'ס, ממפיס גריזליס. AP
סיום רע לעונת רוקי טובה. קלאת'ס/AP

הרכז של ממפיס גריזליס, ניק קלאת'ס, הושעה מ-20 משחקים אחרי שנתפס על שימוש בחומרים אסורים. זו כמובן חדשה לא טובה לקבוצה שסיימה במקום השביעי במערב, ומתכוננת לסדרת פלייאוף נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר. בהנחה שממפיס לא תשחק 20 משחקים בפלייאוף, ההשעיה שלו תימשך בתחילת העונה הבאה.

החומר שנמצא בבדיקה שקלאת'ס עבר הוא טמוקסיפן, הורמון סינתטי שככל הנראה היה חלק מהרכב התזונה של הרכז בלי שהוא ידע שהוא אסור. ארגון השחקנים כבר הביע את מורת רוחו מהעונש וראשיו הודיעו שהם יערערו עליו.

רון קלמפנר, מראשי ארגון השחקנים, אמר ל-YAHOO SPORTS: "זה חוסר צדק משווע. המערכת הכשילה את השחקן. זה בהחלט מקרה שלא נעבור עליו בשתיקה. אנחנו מתכוונים להגיש ערעור". למרות ניסיונות השכנוע שקלאת'ס לא ידע שהוא מבצע עבירה ושבבדיקה לא נמצאו חומרים אסורים אחרים, בתקשורת האמריקאית מדווחים שהנהלת הליגה נחושה להשאיר את העונש בעינו.

קלאת'ס בן ה-25 נמצא בעונת הרוקי שלו ב-NBA אחרי שהוא שיחק בשנים האחרונות בפנאתינייקוס ובלוקומוטיב קובאן. הוא העמיד העונה ממוצעים של 4.9 נקודות ו-2.9 אסיסטים ב-16.5 דקות משחק, אבל כעת ייצא מהרוטציה. בפברואר נבחר לרוקי החודש במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully