וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הגיש תלונה למשטרה נגד שאול איינזברג

באיגוד טוענים כי "אייזנברג חתם כיו"ר קבוצות על המחאות למרות שידע כי חשבונו מוגבל, דבר המהווה עבירה פלילית"

יממה אחרי שהגיש תלונה נגד יו"ר איגוד הכדורסל דן חלוץ, האיגוד הגיש היום (שישי) בתלונה משלו למשטרת ישראל נגד שאול אייזנברג. התלונה נגד חבר הנהלת האיגוד הוגשה ליחידה הארצית לחקירות הונאה בלוד. "התלונה הנה בחשד לעבירות פליליות לכאורה במסגרת פעילותו כיו"ר קבוצות כדורסל, מול הרשות לביקורת תקציבים של איגוד הכדורסל", נאמר בהודעת איגוד הכדורסל. "אל התלונה צורפו חוות דעתו של היועץ המשפטי של האיגוד על נספחיהם המתארים באופן מפורט את השתלשלות העניינים והחשדות לכאורה כנגד מר אייזנברג, תוך שהם מגובים באסמכתאות כחלק בלתי נפרד מהתלונה".

"על פי התלונה, בתקופה בה מר אייזנברג שימש כיו"ר הפועל ת"א ונשים וכן כיו"ר הפועל עירוני נהריה גברים, חתם על ערבויות והמחאות למרות שידע כי חשבונו מוגבל ולא ניתן למשוך ולא לפרוע את ההמחאות מחשבון זה, דבר המהווה לכאורה עבירות פליליות לכל דבר ועניין. איגוד הכדורסל מצפה ומקווה שמשטרת ישראל תקיים חקירה מהירה, יעילה וממצה, כדי להגיע לאמת המלאה בנושא".

שאול אייזנברג לקראת הבחירות לאיגוד הכדורסל. מגד גוזני
"האיגוד מקווה שמשטרת ישראל תקיים חקירה מהירה, יעילה וממצה". אייזנברג/מגד גוזני

אמש הגיש אייזנברג תלונה למשטרת ישראל נגד יו"ר איגוד הכדורסל דן חלוץ, יו"ר הבקרה התקציבית משה דרוקר ורו"ח של האיגוד מוטי גולן. על פי טענתו, חלוץ הפסיק את בדיקת מבקר הפנים של איגוד הכדורסל בפרשת הפועל תל אביב נשים, בה לטענתו ולטענת עורך דינו דן שווץ הופקדו המחאות של אייזנברג שלא היו מיועדות להיפרע באותה עונת משחקים. על פי טענת היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, אייזנברג רשם המחאות כערבויות לעונת 2011/12 לקבוצת הפועל תל אביב נשים שעמד בראשה, על אף שחשבונו היה מוגבל וזאת ללא ידיעת איגוד הכדורסל והבקרה התקציבית. אייזנברג טוען שבאיגוד העבירו המחאות שלו שלא היו אמורות להיות מועברות וכי אין בידם אישור הפקדת ערבויות לתאריכים בהן נטען כי הפקיד אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully