וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החוזה של יורם ארבל נחתם על ידי הממונה על השכר"

19.11.2013 / 16:03

ברשות השידור טוענים כי אין סיבה להפסקת עבודתו של השדר: "שכרו הוגש לאישור שהתקבל מהממונה עצמו". תגובת משרד האוצר: "לא היה ולא נברא, השכר מעולם לא אושר"

עבודתו של שדר הטלוויזיה הוותיק יורם ארבל בערוץ 1 הופסקה אתמול, בשל דרישה של הממונה על השכר במשרד האוצר שלא לאשר את העסקתו של ארבל. על ידיעה זו פורסם לראשונה ב"העין השביעית". אלא שלפי גרסת רשות השידור, הממונה על השכר עצמו חתם על חוזה העסקתו של השדר.

שדר הספורט יורם ארבל. ברני ארדוב
ביום חמישי כבר נראה ונשמע אותו בערוץ 10. מתי שוב, אם בכלל, בערוץ 1? ארבל/ברני ארדוב

יורם ארבל לא הורשה לשדר, אורי לוי העביר את הדרבי התל אביבי

"עניין יורם ארבל ידון בין מנכ"ל הרשות לממונה על השכר", נמסר מהרשות, "שכרו של ארבל הוא שכר הוגן ותואם את כישוריו כשדר הספורט המוביל בארץ ועל פי הסיכום בינו לבין מנהל חטיבת החדשות וראש דסק הספורט.

"חוזה העסקה אשר הועבר על ידי משאבי אנוש ברשות, הוכן על ידי הלשכה המשפטית ומעולם לא נאמר לסמנכ"ל משאבי אנוש על ידי הייעוץ המשפטי ברשות כי עליו לאשרו מול הממונה על השכר. משנודע לסמנכ"ל, פעל בהתאם לזאת ואכן חוזים כאלו הוגשו לאישור ואף נחתמו על ידי הממונה על השכר".

במשרד האוצר הגיבו לטענות רשות השידור: "לא היה ולא נברא. מעולם לא אישר הממונה על השכר את החוזה של יורם ארבל". לתגובתם צירפו את מכתבו של אפרים מלכין מהאגף הממונה על השכר בעניינו של ארבל מה-29.9.2013.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבל, 71, החל את דרכו במחלקת הספורט של הטלוויזיה הישראלית כשדר ומגיש תוכניות בכיר. הוא התמקד בשידור משחקי הכדורגל, אך מראשית שנות השמונים שידר גם כדורסל והתכבד גם בשידור זכייתה השנייה של מכבי תל אביב בגביע אירופה ב-1981. לאחר מונדיאל 1990 עזב ארבל את רשות השידור ועבר לערוץ הספורט, בו הוא היה השדר המרכזי. מ-1994 עד 1999 שידר ארבל בערוץ 2 את המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל באמצעות חברת הפקה עצמאית שהקים. בשנת 2012 שב ארבל לערוץ 1 אחרי 22 שנות נתק ושידר את ארועי הספורט בערוץ, ביניהם גם האולימפיאדה בלונדון ב-2012. לאחר ההודעה אתמול, כאמור, הופסקה מיידית עבודתו ומי שהעביר את הדרבי התל אביבי בכדורסל היה אורי לוי.

  • עוד באותו נושא:
  • יורם ארבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully