וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ארקין: "בחלומות הכי ורודים לא האמנתי"

הפועל ר"ג באופוריה לאחר הזכייה בגביע. הבעלים: "זה ממתיק את הגלולה". בוקסנבוים: "השארתי חותם". זגורי: "אין אושר כזה"

צילום: ברני ארדוב עריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בהפועל רמת גן זוכה בגביע לאחר מותחן אדיר

סנסציה: הפועל רמת גן זכתה הערב (רביעי) בגביע המדינה בפעם השנייה בתולדותיה, לאחר קרב מותח ומורט עצבים מול עירוני קרית שמונה, שהוכרע רק לאחר דו קרב פנדלים. לאחר 120 דקות התוצאה נותרה 1:1, ובבעיטות ההכרעה רמת גן שמרה על קור רוח מרשים. בדיוק עשור לאחר הזכייה ההיסטורית ב-2003, האורדונים שוב חוגגים ויכולים סוף סוף לנשום לרווחה לאחר עונה שחונה בליגה, שהסתיימה בנשירה ללאומית. אגב, רמת גן היא גם הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שיורדת ללאומית וזוכה בגביע המדינה באותה עונה.

קרית שמונה הייתה זו שעלתה ליתרון מוקדם, לאחר ששמעון אבוחצירא הכניע את איתי ארקין בדקה ה-17. אך אז רמת גן התעשתה ועומר בוקסנבוים השווה בדקה ה-52, לאחר יציאה לא טובה של דני עמוס. לאחר שגם בהארכה לא נפלה הכרעה, שחקני רמת גן כבשו בזה אחר זה את בעיטות ההכרעה, בהן ניצחו 2:4.

שחקני הפועל רמת גן מניפים את גביע המדינה. קובי אליהו
איזו חגיגה. שחקני רמת גן מניפים את הגביע/קובי אליהו

בעוד שחקני קרית שמונה הדירו רגליהם מטקס הענקת הגביע, שחקני רמת גן חגגו ואיתי ארקין יחד עם תמיר בן עמי, אחד מתוך שלושה מהסגל שלקחו חלק גם בזכייה ב-2003, הניפו את הגביע.

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן: "כשהגעתי להפועל רמת גן היינו עמוק בתחתית, והמטרה הייתה להישאר בליגה. את המטרה העיקרית שלנו העונה לא השגנו, אבל זה איזשהו פיצוי על עונה קשה. מגיע לאוהדים, מגיע לשחקנים. אנחנו מסיימים את העונה בטעם טוב. לא הרבה שחקנים מגיעים למעמד כזה. התכוננו כמו שצריך, הייתה אווירה טובה".

לגבי עתידו בקבוצה: "קשה מאוד לדעת. אין עדיין בעלין ושום דבר לא ידוע. אבל מבחינתי ארצה מאוד להישאר בהפועל רמת גן".

הבעלים ניר ארקין: "עם כל מערבולת הרגשות שלי אני כבר מודיע שאני לא מתכוון לדבר על העתיד שלי. אני מאוד שמח על התואר הזה. גביע זה הישג לכל החיים. את התואר הזה אף אחד לא ייקח לי".

ארקין נשאל על עתידו במועדון אך סירב להתייחס: "אני לא מסתכל מטר קדימה. בגביע הקודם הייתי בן 18 ולא יכולתי להאמין בחלומות הכי ורודים שלי שזה יקרה שוב ושתמיר בן עמי יניף את הגביע. זה באמת פיצוי על התקופה האחרונה. אני לא יודע מאיפה הכוחות לתת הצגה כזו. אין לי סופרלטיבים לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי. כל הכבוד לכולם, הם שותפים להישג ענק. זה אושר עילאי לראות את אחיך מניף גביע אחרי כל הרשע שהיה בתקופה האחרונה. פשוט חלום".

על הביקורת על אחיו: "אין לי בעיה שיבקרו באובייקטיביות עם דיבור יפה, אבל כשאתה יודע שזה לא לגמרי אובייקטיבי אז זה חורג מהגבולות. אחי נתן הופעה טובה וזה מה שחשוב".

עומר בוקסנבוים: "זה משהו שהוא בלתי נתפס. כשזכינו ב-2003 עשינו היסטוריה. היום, אחרי עשר שנים, אני בהרכב של הפועל רמת גן וזוכה שוב בגביע, עם אותו מאמן. היום ייזכרו אותי לעד כאן. השארתי חותם. אני מנסה להישאר רגוע, אבל אני על דופק גבוה. אני מתרגש. כל הזמן דיברנו שאנחנו רוצים להישאר בליגה ולא רוצים לזכות בגביע. אני יכול להגיד שזה בולשיט. הירידה מאוד כואבת, אבל הפועל רמת גן חיה וקיימת. אני מאושר. מאז שאלי כהן הגיע לקבוצה השתנתה לי הדרך. הוא נתן לי מה שאף אחד לא נתן לי. אני מודה לו. אחרי שזכינו ב-2003 הפועל רמת גן הפכה לקבוצת גביע טיפוסית".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל רמת גן חוגגים. ברני ארדוב
איזו דרמה. שחקני הפועל רמת גן/ברני ארדוב

שוער הפועל רמת גן איתי ארקין: "עשינו עונה כל כך מגעילה, קצת נחת לאוהדים שלנו, לנו, למועדון. זה מדהים. אני החלטתי לפני הפנדלים שאני בא ליהנות. אמנם לא הצלחתי לעצור אף פנדל, אבל הפחדתי את הבועטים. הייתה עונה קשה. הייתי נתון להרבה ביקורות, חלקן מוצדקות וחלקם לא מוצדקות. אני מאוד שמח שאחרי העונה הזאת יש לנו קצת נחת".

ישראל זגורי: "אין רגעים כאלה מאושרים. איתי ארקין השתיק הרבה פיות היום. זה בהחלט ממתיק את הגלולה לאחר עונה קשה. הכי חשוב שאני נכנס להיסטוריה של הפועל רמת גן. זו קבוצה של גברים, מזל זה חלק מהכדורגל, אבל לקחנו גביע וזה הכי חשוב".

תמיר בן עמי (מימין), איתי ארקין שחקני הפועל רמת גן מקבלים את גביע המדינה מידי הנשיא שמעון פרס. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
שחקני רמת גן מניפים את הגביע/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון
שחקני הפועל רמת גן ישראל זגורי, דויד מנגה, חוגגים זכייה בגביע. ברני ארדוב
ישראל זגורי מניף את הגביע. ישראל זגורי/ברני ארדוב
שחקני הפועל רמת גן חוגגים. ברני ארדוב
ושוב חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully