וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל רמת גן: "הפלייאוף התחתון מתחיל"

אוננגה ייעדר ברמת גן עקב מחלה בקרב התחית (ש', 18:00, אין שידור). קלינגר יפתח בהרכב זהה לזה שפתח מול מכבי חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* הפועל חיפה והפועל רמת גן נפגשו 38 פעמים בליגה עד היום. האדומים מחיפה ניצחו 20 משחקים, האדומים מכיכר אורדע ניצחו 10 פעמים ו-8 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהמשחקים נערכו בחיפה, הפועל חיפה ניצחה 15 פעמים, הפועל רמת גן רק 3 ועוד 2 הסתיימו בתיקו.

* הניצחון האחרון של הפועל רמת גן על הפועל חיפה היה לפני 3 שנים, 2:3

* הניצחון האחרון של הפועל רמת גן על הפועל חיפה בחוץ היה לפני 49 שנה, ב-29.2.1964, עונת האליפות של רמת גן – 1-0 משער של שלמה (שמיש) לוי.

* אלי כהן מעולם לא הפסיד בתשעת המפגשים שלו עם הפועל חיפה בליגה. הוא ניצח שישה וסיים עוד שלושה בתיקו.
* גם ניר קלינגר מעולם לא הפסיד להפועל רמת גן (אבל רק ב-3 משחקים: ניצחון ו-2 תיקו).

* חודש מרץ מאיר פנים להפועל רמת גן יותר מכל חודש אחר, עם 47.4 אחוזי הצלחה ב-68 משחקים.

הנתונים: אתר דריבליסט

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אל תילחצו". קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בהפועל חיפה מודעים לעובדה שניצחון על הפועל רמת גן יביא אותם למצב בו הם מעל הקו האדום אחרי תקופה ארוכה. המאמן ניר קלינגר צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח בדרבי, מה שאומר שמהראן לאלה יחכה להזדמנות שלו מהספסל. לאלה נראה טוב באימונים, אך ככל הנראה עדיין לא כשיר לתשעים דקות.

מי שייעדר מהמשחק ולא יהיה בסגל הוא עאהד עזאם שסוחב חמישה כרטיסים צהובים. קלינגר ערך היום אסיפה ובה אמר לשחקנים: "זו כנראה האסיפה הכי חשובה שלנו העונה. אנחנו עומדים בפני משחק מאוד חשוב עבורנו ואנחנו צריכים להמשיך במומנטום. אמרתי לכם תמיד לזכור מה קרה נגד סכנין ואני אומר את זה שוב, אל תתנו למשחק להלחיץ אותכם, תגיעו מוכנים ונחושים".

קלינגר אמר לקראת המשחק: "הפועל רמת גן קבוצה טובה שמשחקת כדורגל טוב, ואנחנו ניערך אליה בהתאם. שלב הפלייאוף התחתון מתחיל עבורנו כבר מחר. אנחנו נרצה להמשיך בקצב צצבירת הנקודות שלנו". גיא צרפתי וגל אראל שלא התאמנו בחלק מהאימונים השבוע בשל פציעות צפויים להיות כשירים.

הפועל רמת גן:

הפועל רמת גן תגיע מחר לקרית אליעזר לקרב תחתית לוהט נגד הפועל חיפה. נכון לעכשיו מדורגים הרמת גנים מעל הקו האדום ומקדימים את יריבתם רק בשל יחס שערים עדיף. בשבוע שעבר נוצחה רמת גן על ידי הפועל עכו בבית והפסד נוסף ליריבה נוספת בקרב על ההישרדות, יחמיר מאוד את מצבה של הקבוצה, ערב פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון והמאבקים נגד הירידה.

המאמן אלי כהן יחסר מחר את הבלם ברנאר אוננגה החולה שלא שלא יהיה בסגל ובמקומו יפתח עוז יפרח, במרכז ההגנה, לצידו של זאב חיימוביץ'. בשאר ההרכב לא צפויים שינויים, כאשר ההתלבטות היחידה של אלי כהן היא בחוד, בין רן יצחק ומיראן בורגיץ'. הקשר ישראל זגורי שנקנס השבוע ב-3,500 שקל בשל התקרית איתו במשחק נגד עכו, צפוי לפתוח בהרכב.

הקשר מיכאל זנדברג אמר היום לאתר הרשמי: "פספסנו בשבוע שעבר הזדמנות לשפר את מצבנו משמעותית. מעבר לכך שההפסד לעכו היה מאוד מאכזב, זה גם גרר אותנו למטה וסיבך עוד יותר את התחתית. המחזור הקרוב מאוד משמעותי כי הוא יקבע את המיקומים הסופיים וסדר המשחקים בפלייאוף וכמו ששמעתי שהיריבה שלנו כבר אמרה, אז גם בעבורנו הפלייאוף מתחיל כבר מחר וכל משחק עכשיו ועד הסוף זה על החיים. בשורה התחתונה אנחנו מעל הקו וזה אומר שאנחנו עדיין תלויים רק בעצמנו וזה חשוב מאוד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ברנאר אוננגה שחקן הפועל רמת גן חוגג שער. מגד גוזני
עד כמה החיסרון שלו ישפיע? אוננגה/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: יובל אבידור

בהפועל חיפה בנו על יובל אבידור כמי שיצעיד אותם העונה למעלה אך למרות עבודה קשה ותנועה רבה שהוא עושה במהלך המשחקים החלוץ יודע שהוא צריך לתת תפוקה גדולה יותר. אבידור יודע להתעלות במאני טיים ועכשיו, רגע לפני שנכנסים לפלייאוף התחתון, זה הרגע שלו להתחיל לכבוש בצרורות ולהוציא את חיפה מהקלחת בתחתית.

הפועל רמת גן: דויד מנגה

אחת הקלישאות בכדורגל אומרת ש'שחקנים גדולים מופיעים למשחקים גדולים'. הפועל רמת גן יוצאת מחר למלחמה על החיים בליגה והיא תצטרך את מנגה בשיא הכושר. הקשר הצרפתי המוכשר הוכיח כבר את יכולתו במהלך העונה וברמת גן מקווים שההתעניינות לה הוא זוכה מצד קבוצות גדולות בליגת העל, לא תגרום לו לירידה בכושר דווקא בישורת הסופית של העונה. משחק טוב של מנגה עשוי להביא לרמת גן שלוש נקודות חוץ יקרות, באחד המשחקים הכי חשובים של הקבוצה העונה.

שחקן הפועל רמת גן, דויד מנגה. קובי אליהו
רמת גן חייבת לקבל יכולת טובה ממנו. מנגה/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובארנו פינאס, אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, גיא צרפתי, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, עוז יפרח, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, ישראל זגורי, מיכאל זנדברג, דויד מנגה, מיראן בורגיץ' (רן יצחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully