וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן חתם בהפועל הרצליה

7.6.2011 / 13:57

מאמן כפר סבא בשנתיים האחרונות, שיחליף בתפקיד את בני טבק, שמח על המינוי: "אני מאמין שהמועדון יצליח גם העונה"

מאמן הכדורגל תומר קשטן חתם היום (שלישי) בהפועל הרצליה ויחליף בתפקיד את בני טבק. קשטן, שאימן בעונה החולפת את הפועל כפר סבא ולא הצליח להעפיל איתה לליגת העל, ניהל בימים האחרונים משא ומתן גם עם הפועל אשקלון, שלא צלח לבסוף.

עוזר המאמן של קשטן אמור להיות נעם שהם, שחתם לאחרונה במועדון והיה אמור לעבוד תחת טבק, שעזב בשל חילוקי דעות מקצועיים. כזכור, קשטן נפרד מהפועל כפר סבא לאחר המחזור האחרון בפלייאוף בתיקו 1:1 נגד הפועל רעננה, שהכריע כי כפר סבא תנסה להעפיל לליגת העל דרך משחקי המבחן.

קשטן וכפר סבא היו בעמדה נוחה להעפיל לליגת העל כשלזכותם עמד יתרון של 13 נקודות עם סיום העונה הרגילה, אבל במהלך חמשת המשחקים האחרונים של העונה סיימו הירוקים שלוש פעמים בתיקו והפסידו בשני משחקים נוספים. במקומו של קשטן בכפר סבא מונה גיא עזורי, שהפסיד בצמד משחקי המבחן על הכרטיס לליגת העל.

קשטן עצמו אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "נכון שחתמתי בהפועל הרצליה. אני שמח שהגעתי להבנות עם הקבוצה ובכך להצטרף למועדון מסודר שכזה. אחרי שנתיים מוצלחות עם בני טבק, לא מעט שחקנים יעזבו אותנו העונה, אבל אני מאמין שהמועדון הזה יצליח גם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully