וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ת"א ניצחה את יבנה 83:94

37 נקודות של בריאן אוסברי סידרו לאדומים ניצחון שני העונה, שהושג בדקות האחרונות. גם מ.כ. הבקעה, עפולה ור”ג במנצחות

הפועל תל אביב הוכיחה הערב (שלישי) שגם בליגה הלאומית בינתיים היא מסתדרת ללא שום קושי. האדומים של שרון אברהמי השיגו ניצחון שני העונה, כשאחרי שבשבוע שעבר הם התעללו בעירוני נהריה, הפעם הם נקלעו למותחן מעניין מול אליצור יבנה, יריבה לא פשוטה, שהפסידה 94:83.

יבנה פתחה טוב יותר את המשחק ביתרון 25:29 וגם בעשר הדקו תהבאות השחקנים של נתי כהן הפגינו שליטה בזכות דקות טובות של צ'אד טימברלייק, אלעד הופמן ודניאל תמיר. אלא שבמחצית השנייה הפועל תל אביב התעוררה ואדריאן אוטר, אקס מ.כ. הבקעה, העלה אותה ליתרון ראשון אחרי זמן רב, אבל היתרון נשאר בצד של יבנה, שסיימה את הרבע ב-64:67.

האדומים דהרו קדימה למרות שמתן נאור יצאה בעבירה חמישית ועלו ליתרון עשר, יבנה הצליחה קצת לחזור, אבל הפועל תל אביב סגרה סיפור והשלימה את הניצחון. בריאן אוסברי קלע 37 נקודות לאדומים (שמונה ריבאונדים), אוטר עזר לו עם 18, טוהר חיימוביץ' קלע 11 וירון להט סיים עם עשר. ביבנה בלטו טימברלייק עם 19, אלעד הופמן עם 16 ודבון הארדין עם 13.

הפועל עפולה - הפועל לב השרון 81:102

עפולה, שהפסידה במחזור הראשון למכבי הוד השרון, שלטה בכל שלבי המשחק ולא איפשרה ללב השרון לחזור. טל דן ואבי אליהו השתלטו על העניינים בשלב מוקדם, כשכבר אחרי הרבע הראשון הם ירדו ביתרון 16 (15:31). דן הוביל את קלעי עפולה עם 24 נקודות, אייל סלומוביץ' קלע 17, עומר זמיר 16, אבי אליהו 15 ודרנל יוג'ה 14. את קלעי לב השרון הוביל ינעם אירם עם 21 נקודות, אנטואן דובי, שנפצע ולא חזר לפרקט, סיים עם 19 ואופיר הובר קלע 17.

מכבי באר יעקב - עירוני רמת גן 106:93

רמת גן פתחה טוב את המשחק והובילה 18:30 אחרי עשר דקות, וגם אל המחצית היא ירדה ביתרון משמעותי, 42:51 לא מעט בזכות איציק אוחנון (26 נקודות). שחקניו של ויקטור סקורניק המשיכו להוביל והשיגו ניצחון ראשון העונה נגד הקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום ה-12. אצל באר יעקב בלט בעיקר ג'רמיין הול, שקלע 32 נקודות, אופיר פרחי היה דומיננטי גם כן עם 25.

אליצור רמלה - מכבי הוד השרון 78:90

אחרי רבע ראשון צמוד, רמלה התחילה לברוח וירדה למחצית ביתרון 32:45. קינה יאנג (22 נקודות) ואילן ברקוביץ' (20) הוליכו את הקלעים של רמלה, בעוד 23 נקודות של ג'יטים יאנג לא הספיקו להוד השרון, שסופגת הפסד ראשון העונה. לרמלה זהו ניצחון ראשון.

הפועל בארי - הפועל יקנעם/מגידו 100:103

שתי קבוצות שתמיד נמצאות בצל אבל בכל עונה דואגות לתת פייט בצמרת נפגשו כשבארי סיימה עם הניצחון השני שלה העונה, לעומת יקנעם/מגידו שספגה הפסד שני. בארי פתחה טוב, אבל יקנעם/מגידו התעוררה בזכות יונתן שטרקמן שעלה מהספסל ועזר לקבוצתו לרדת להפסקה ביתרון 51:62, במשחק שבו ההגנות לא היו הצד החזק. בארי פתחה עם ריצת 0:8 בתחילת המחצית השנייה ובהמשך הצליחה לסיים את הרבע השלישי עם 72:74 לא מעט בזכות יותם שירן. למרות נסיונות של האורחים לחזור, בארי שמרה על היתרון כשגיא דותן צולף מהקו ומנצח את המשחק. בבארי בלט יותם שירן עם 22 נקודות, אצל המפסידים הקלעים המובילים היו נייט מילר (24 נקודות) ורמון קלמנטה (21).

מ.כ. הבקעה - עירוני נהריה 75:101

אחרי שהפסידה במחזור הראשון עם הפסד תחת עמיר עוזי, שמונה ברגע האחרון למאמן הקבוצה והחליף את חנן הירשוביץ, הבקעה רוותה נחת, כשהבריחה הגדולה החלה ברבע האחרון. זה התחיל עם 17:21 לטובת הקבוצה המאוחדת, המשיך עם 34:40 במחצית ואחרי שהרבע השלישי הסתיים ב-72:80, הבקעה הצליחה לברוח והנחילה הפסד שני לקבוצה של שאול אייזנברג, שכרגע נראית לא טוב. את קלעי הבקעה הוביל רוב בראון עם 23 נקודות. בנהריה בלט בעיקר סאני איברהים, שקלע 15 ב-29 דקות.

הפועל קרית טבעון - אליצור כוכב יאיר/כפר סבא 81:98

טבעון, שהפסידה במחזור הראשון ליבנה, הנחילה הפסד שני לאליצור כוכב יאיר/כפר סבא. אחרי רבע ראשון צמוד, טבעון סיימה את המחצית ביתרון 37:47. הפער רק המשיך לטפוח ברבע השלישי וטבעון, שנהנתה מ-22 נקודות של אנרו ווב ו-15 של בר טימור, עשתה לעצמה חיים קלים עד הסיום. ג'רמייל ג'קסון ואבירם זליקוביץ' סיימו עם 18 נקודות כל אחד למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully