וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה - גרמניה: היריבות מתחדשת

שחקניו של לב ינסו לעצור את הדהירה של האלביסלסטה, שיחפשו נקמה על ההדחה מהמונדיאל הקודם (ש', 17:00, 1 ו-511 HD)

אחרי הדחתה המפתיעה של ברזיל להולנד, יגיע מחר (שבת) תורה של נבחרת ארגנטינה לנסות להגיע לארבע הגדולות במשחק רבע גמר קלאסי אחר שיפגיש אותה עם גרמניה (17:00, ערוץ 1 ו-511 HD). האוהדים ברי המזל שהשיגו כרטיס לקרב הענקיות בקייפטאון יזכו לראות את שתי הנבחרות המרשימות ביותר בטורניר עד כה מתעמתות למשחק שהיה יכול בקלות להיות בגמר.

זו תהיה הפעם ה-19 בה השתיים ייפגשו במשחק רשמי, כשבין משחקי העבר ביניהן נמצאים שני גמרי מונדיאלים - הניצחון של ארגנטינה ב-1986 והנקמה של גרמניה ב-1990. גם במונדיאל הקודם דרכיהן נפגשו ברבע הגמר בברלין, אז היו אלה הגרמנים שעלו בפנדלים אחרי 1:1 בתום 90 הדקות, במשחק שייזכר בזכות הקטטה שהתפתחה על כר הדשא בסיומו, ורק לפני ארבעה חודשים הגיעה האלביסלסטה למינכן וניצחה 0:1 במשחק ידידות מרשים ביותר.

מראדונה: "אלוהים רוצה שנהיה בגמר"

האלביסלסטה, שכזכור העפילו למונדיאל רק ברגע האחרון, סיימו את שלב הבתים עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות והמשיכו לדהור גם בשמינית הגמר עם 1:3 חלק על מקסיקו. הדאגה היחידה במחנה הארגנטינאי הצוהל הייתה מהיעדרותו של לאונל מסי מהאימון אתמול, אבל דייגו מראדונה מיהר להרגיע את הרוחות כשהבטיח שמספר 10 שלו, שטרם מצא את השער בטורניר עד כה, סובל מהתקררות קלה בלבד והוא יפתח ללא ספק מול הגרמנים.

לקראת הקרב הגדול קיבל מראדונה בקשה מיוחדת דרך תכנית טלוויזיה ארגנטינאית, בה נראים ילדים המבקשים בקשות לפני כל משחק של האלביסלסטה והפעם הבקשה הייתה: "דייגו, אנחנו רוצים להגיע לגמר. אנחנו מקווים שהחלום הזה יתגשם עבורנו".

לאחר הבקשה של הילדים נראה מאמן הנבחרת כשהוא עונה להם עם חיוך: "תיקחו את זה בקלות, ילדים. אני אראה אתכם בגמר. אם אלוהים מייחל לזה, זה יקרה, והוא מייחל לזה", כשלא ממש ברור לאיזה אלוהים התכוון, הרוחני או הגשמי. בראיון ארוך שנערך עם דייגו הוא סיפר שאביו הבטיח לו להגיע לדרום אפריקה, חרף בעיות הבריאות שיש לו, אם הנבחרת תגיע למשחק הגמר.

לקראת המשחק עצמו אמר מראדונה שטרם החליט לגבי איוש החוליה האחורית: "מרטין דמיקליס יפתח", הכריז המאמן, כשלאחר מכן הודיע שהוא אינו יודע עדיין מי יהיה האיש שישחק לצידו: "זה וולטר סמואל או ניקולאס בורדיסו. אנחנו עדיין בודקים את האפשרויות שלנו".

הרכב משוער: סרחיו רומרו, ניקולאס אוטאמנדי, מרטין דמיקליס, ניקולאס בורדיסו (וולטר סמואל), גבריאל היינצה, חאבייר מסצ'ראנו, אנחל די מריה, מקסי רודריגז, לאונל מסי, גונזאלו היגואין, קרלוס טבז.

לב מנסה להרגיע את הרוחות

גם גרמניה מגיעה עם מומנטום אדיר לרבע הגמר, כשה-1:4 הענק על אנגליה השכיח את חוסר היציבות שהפגינה בשלב הבתים, ומיצב את מעמדה כאחת הפייבוריטיות הגדולות לזכות בגביע בפעם הרביעית. המכונה של יואכים לב הציגה רגעים של כדורגל עילאי מול האנגלים, וידעה גם להסתגר כשהייתה צריכה ולעקוץ במתפרצות, תסריט עליו יבנו בגרמניה גם מול ההתקפה המהוללת של הארגנטינאים.

בימים האחרונים עסקו במחנה הגרמני בעיקר בניסיון להרגיע את הרוחות בעקבות דבריהם של בסטיאן שווינשטייגר, שאמר בתחילת השבוע ששחקני ארגנטינה לא מכבדים את יריביהם ומשפיעים יותר מדי על השופטים, ופיליפ להאם שהוסיף שמן למדורה כשאמר שהארגנטינאים לא יודעים להפסיד בכבוד.

"כמובן שאנחנו מכבדים את ארגנטינה", הבהיר לב לקראת המשחק. "יש להם סגל איכותי ביותר, ולראייה דייגו מיליטו, אחד השחקנים הטובים באירופה, הוא שחקן ספסל שם. יש להם הרבה נשקים התקפיים גם חוץ ממסי". לגבי הטענות על האגרסיביות המופרזת של הארגנטינאים אמר המאמן הגרמני: "התיקולים שלהם תמיד על גבול העבירה, זו המנטליות שלהם. זה לא אומר דבר על האופי שלהם, כי מחוץ למגרש הם אנשים ידידותיים וחמים".

הרכב משוער: מנואל נוייר, פיליפ לאהם, ארנה פרידריך, פר מרטסאקר, ג'רום בואטנג, בסטיאן שווינשטייגר, סמי חדירה, מסוט אוזיל, תומאס מולר, לוקאס פודולסקי, מירוסלב קלוזה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully