וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי לא הורשה להתאמן ויועמד לדין משמעתי

14.12.2009 / 14:26

בהפועל חיפה לא עברו לסדר היום על התנהגות החלוץ במשחק מול מכבי פ"ת. לוי, שמתכוון להתנצל, כנראה ייקנס

חלוץ הפועל חיפה ערן לוי הושעה היום (שני) מפעילות ויעמוד בקרוב בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון. העמדתו של לוי לדין הגיעה בעקבות העובדה שבמהלך משחק הניצחון (0:2) על מכבי פתח תקווה ביום שבת במחזור ה-13 בליגה, התפרץ החלוץ וצעק לעברו של מאמן הכושר של הקבוצה, אברי מונצ'ר, כשאמר לו, לאחר שהבקיע את השער השני במשחק: "אני שחקן ספסל?", זאת כאות מחאה על ספסולו במשחק.

בסיום המשחק המשיך להתעמת לוי גם עם המנכ"ל אפרים גבאי, כאשר השניים החליפו דין ודברים. למרות שבחיפה חשבו בתחילה להחליק את העניין, התעקש גבאי להעמיד את השחקן לדין משמעתי פנימי, ולכן לוי לא הורשה היום להתאמן עם חבריו לקבוצה. כרגע, נראה כי השחקן לא יושעה כלל מפעילות, אלא יחזור להתאמן עוד השבוע וככל הנראה יוטל עליו קנס כספי בלבד.

בסביבתו של החלוץ מעריכים כי הסערה תשכך בקרוב. בכל מקרה, לוי מתכוון להתנצל על העניין ומקווה כי לאירוע לא יהיו השלכות לגבי עתידו במועדון. עם זאת, נראה כי לוי לא יפתח גם השבוע בהרכב הקבוצה במשחק נגד הפועל באר שבע, בקבוצה מקווים כי לוי יחזור לסורו ולהתנהגות הטובה שאפיינה אותו בשנתיים האחרונות במועדון.

מחר (שלישי) תחל מכירת הכרטיסים לדרבי החיפאי. בהפועל חיפה מקווים לראות את קריית אליעזר מלא לאחר שנים שלא היה דרבי חיפאי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully