וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת ליגת העל מתגייסת למען "מלאכיות הדממה"

24.9.2009 / 7:31

בשבוע הבא ישיקו כוכבי ליגת העל,קמפיין תרומות ב-SMS למען עמותת "תסמונת רט", ויפגשו ילדות החולות בתסמונת

ביום רביעי הבא, בשעה 12:00, יושק קמפיין תרומות ב- SMS למען עמותת "תסמונת רט", בבית החולים שיבא (בי"ח לילדים ע"ש ספרא). הקמפיין מתקיים במסגרת אימוצה של עמותת "תסמונת רט" ע"י מנהלת ליגת העל בכדורסל. השחקנים יבקרו במרפאת רט ויפגשו את "מלאכיות הדממה" (הבנות הלוקות בתסמונת). כל אחד מהם יקרא לציבור להצטרף למעגל התומכים של העמותה ולשלוח SMS. השחקנים כבר נרתמו לקידום העמותה בשבוע שעבר והצטלמו לקליפ המקדם את הקמפיין.

העמותה לתסמונת רט נוסדה על ידי שמוליק זיסמן המשמש כיו"ר העמותה. שמוליק זסמן המוכר יותר מתחום הספורט, שחקן נבחרת ישראל לשעבר ומכבי ת"א עמה זכה בגביע אירופה ובגביע הבין יבשתי בשנת 1981. הדר, בתו של שמוליק גם היא מבין הבנות המתמודדות עם תסמונת רט . בשנת 2001 הוקם המרכז לתסמונת רט אשר ייעודו לרכז את המאמץ לקידום הטיפול, הידע, המחקר וההכשרה בנושא התסמונת, זאת על בסיס תפיסה מקצועית הגורסת כי יש חשיבות לפתח שירות אשר יספק התייחסות כוללנית לצרכי הבנות, המשפחות ואנשי המקצוע בתחומים הרפואיים, הטיפוליים והחינוכיים כאחד.

בין השחקנים שנעתרו בשמחה להשתתף באירוע: מיקי ברקוביץ', דורן שפר, טל ברודי, גיא גודס, עודד קטש, מאיר טפירו, טל בורשטיין, שרון ששון, ארז מרקוביץ', אולסי פרי, מוטי ארואסטי ועוד. הקליפ יוקרן לראשונה בהשקת הקמפיין. "לכבוד הוא לנו לאמץ את עמותת "תסמונת רט"", אמר לקראת האירוע מנכ"ל מנהלת ליגת העל, עדלי מרכוס, "כמדי שנה מנהלת הליגה עושה למען הקהילה והשנה התרגשנו לקבל את פניית העמותה שקראה לנו לבוא ולהתגייס למען מטרה נעלה זו. מנהלת הליגה תעזור בדרכים שונות ומגוונות לעמותה לעמוד במטרותיה החשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully