וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל פ"ת והפועל ב"ש נפרדו ב-1:1

העולה החדשה התקשתה בגביע הטוטו מול הפועל פ"ת שעדיין לא העבירה את תקציבה. עזורי: "לא הופתעתי, לוקח זמן להתחבר"

למי ששכח איך בדרך כלל נפתחת עונה בכדורגל הישראלי, הגיעה הפועל פתח תקוה כדי להזכיר. הקבוצה, שאירחה באיצטדיון בראשון לציון וראתה את המשחק מתעכב ברבע שעה בשל אי הגעת האמבולנס, טרם עברה בבקרת התקציבים ולכן שיתפה הערב (ראשון) רק שחקנים נבחנים או כאלה שמחזיקים בחוזה עוד מהעונה שעברה כשנפרדה ב-1:1 מהפועל באר שבע. העולה החדשה והמסקרנת לליגת העל, במשחקה הראשון בגביע הטוטו לעונת 2009/10, לא ממש הרשימה למרות העדיפות על הנייר.

באר שבע פתחה בצורה הרבה יותר טובה, כשהיא נהנית מסגל מלא ומונהגת על ידי הקפטן החדש מאור מליקסון, שהוכשל ברחבה בדקה ה-16 ודייק בעצמו מהנקודה הלבנה. שחקניו של גיא עזורי הגיעו לעוד מספר מצבים במחצית הראשונה, אך לא השכילו לנצל את עליונותם במגרש.

לאחר ההפסקה השתחררו המארחים, כשהקשר הקרואטי טומו ברלצ'אי תופס יוזמה ומנווט את המשחק. ברלצ'אי גם היה זה שבישל לאיימן אבו סלאח את שער השיוויון בדקה ה-53. למרות הסגל החסר, דני ניראון יכול להיות מרוצה מהבלם עמנואל מתיאס וממרק גורמן, בנוסף לברלצ'אי. לבאר שבע ממתינה הרבה עבודה אם ברצונה להתברג בפלייאוף העליון בסוף העונה.

"זה היה מבחן עבורנו", הסביר גיא עזורי, מאמן הפועל באר שבע, בסיום המשחק. "לא הופתעתי, אני יודע שהקבוצה צריכה להשתפר ולהתחזק. עשינו שינוי דרמטי והחלפנו את כל שחקני ההרכב, וזה לוקח זמן להתחבר. זה לא מצב אופטימלי ולא מה שאני אוהב לעשות, אבל זה מהלך חיוני. הקבוצה צריכה להשתפר, זה ברור". על הלחץ מהיציע אמר המאמן: "אני מכיר את זה. הלחץ הוא חלק מהמקצוע ומי שלא יכול להתמודד עם זה נמצא במקצוע הלא נכון".

מהלך המשחק

דקה 9: גורמן בעט מ-25 מטרים, קאלה הדף לא טוב עם רגליו והרוש הרחיק.

דקה 13: מליקסון הגביה לקדוסי, שנגח כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 16: גול! גב'ארו הכשיל בפינת הרחבה את מליקסון והשופט הורה על הנקודה הלבנה. מליקסון בעצמו ניגש לבעוט ודייק מול דורי. 0:1 לבאר שבע

דקה 26: בנגורה קיבל כדור במקרה במרכז הרחבה והחמיץ מקרוב.

דקה 46: ברטרנד בחן את קאלה שהדף לקרן.

דקה 49: טאצ'י בעט מ-25 מטרים, דורי היה במקום.

דקה 53: גול! ברלצ'אי מצא את אבו סלאח המהיר, שלא נכשל מול קאלה וכבש מתשעה מטרים. 1:1

דקה 89: המחליף רחמים הציל כדור מהקו של פדידה, לאחר שזה עבר את דורי. לריבאונד הגיע בונפלד ודורי שוב הדף.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, שגיב כהן ,גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' ג'בארו, אור פישביין (דניאל רחמים, 77), מרק גורמן, שחר בלילטי (תום סעדון, 66), טומו ברלצ'אי, איימן אבו סלאח (גיא לוי, 79), סיממו ברטרנד (נתנאל ועקנין, 66).

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז, דנילו מוריירה, פאבל פרגל (יניב אלול, 61), שמעון הרוש, אייל שן (אלעד בונפלד, 61), ג'וזף טאצ'י, מאור מליקסון (יוסי אלקיים, 70), ארז מסיקה, פטה בנגורה (חנן פדידה, 61), אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully