וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב בר לא ימשיך בהפועל אוסישקין

לאחר שנתיים מוצלחות באדום, שוחרר השחקן. בר: "היה לי תענוג במועדון הזה. אשמח לעזור, גם אם זה לסחוב מגבות"

יואב בר קיבל לאחרונה הודעה על שיחרורו מהפועל אוסישקין. בר, 36, שהיה השחקן הראשון שחתם בהפועל אוסישקין עם הקמתה בליגה ב', לא ימשיך עם הקבוצה בליגה הארצית.

בר שיחק בעברו חמש שנים במדי הפועל תל אביב, וכמו כן בקבוצות מכבי ראשון לציון, מ.כ. גבעת שמואל ועירוני רמת גן. בסיום עונת 2004/5 פרש בר מכדורסל מקצועני. בעונת 2007/8 עבר לשחק בהפועל אוסישקין בעונתה הראשונה אי פעם, והיה הראשון שהוחתם בה אי פעם. בסיום אותה עונה שוחרר בר מהקבוצה עקב מחלוקות עם ההנהלה. למרות אקורד הסיום הצורם בעונה הקודמת חזר בר לקבוצה לבקשת אורי שלף. חזרתו של השחקן לאוסישקין עזרה לה להשלים עונה נוספת עם אליפות, גביע והעפלה לליגה הארצית.

יואב בר אמר: "היה לי תענוג לשחק במועדון הזה שנתיים. אני לא ממש עוזב אלא ממשיך ללוות את זה מהצד. אשמח לעזור בכל דבר שיבקשו ממני, גם אם זה לסחוב מגבות. הפועל אוסישקין זה פרוייקט שגדול ממני ומכל אחד אחר, אני באמת מעריץ מושבע של הפרוייקט הזה ואין ספק שלא רק בשביל אוהדי הפועל זה חשוב אלא לכלל הספורט הישראלי.

"גם אוהדי מכבי וכל אוהד ספורט במדינה הזאת רוצה שהפועל אוסישקין תצליח ושהפרוייקט הזה יקרום עור וגידים", הוסיף בר, "מי לא היה רוצה עוד שישה דרבים בשנה? צריך את הפועל בכדורסל, כל אחד מאיתנו. אני מקווה שעוד 30 שנה אני אשב ואראה דרבי ואגיד שאני הייתי אחד מהמקימים של מי שהחזיר את הפועל לטופ. הפועל אוסישקין זה מועדון גדול, גדול מאוד עם קהל שהיה כיף לשחק עבורו".

"יואב הוא הראשון שהתנדב לשחק בהפועל אוסישקין, בלעדיו לא היינו מגיעים עד כה", אמר אורי שלף, המנהל המקצועי של הפועל אוסישקין. "הוא ללא ספק אחד מעמודי התווך של המועדון, הוא אדום בכל רמ"ח אבריו ואני בטוח שהוא ימשיך לתרום לנו גם בעתיד בצורה זו או אחרת".

חבר ההנהלה מאור הראל הגיב על השחרור של יואב: "לכולם יש פינה חמה בלב ליואב. הוא לא רק שיחק טוב, הוא עשה הרבה מעבר למען הפועל אוסישקין ואני מעריך זאת. יואב הוא חלק בלתי נפרד מהפועל אוסישקין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully