וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גיא לוזון יפוטר, הודעה רשמית צפויה תוך שעות

19.10.2014 / 22:15

הנשיא ערך שיחה קשה עם המאמן הישראלי ולמעשה ההחלטה לגביו כבר התקבלה, עקב מחאת האוהדים והתוצאות הגרועות

מאמן סטנדרד ליאז', גיא לוזון. GettyImages
נראה שכאן דרכינו נפרדות. גיא לוזון/GettyImages

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון צפוי לסיים את תפקידו בשעות הקרובות, כך על פי הערכות של גורמים בבלגיה. רשת הטלוויזיה RTBF דיווחה על שיחה קשה שהתקיימה הערב (ראשון) בין לוזון לנשיא רולאן דושאטלה במהלך משחקה של קבוצת הבת סנט טרוידן בליגה השנייה. ההחלטה למעשה התקבלה וההודעה הרשמית תצא בשעות הקרובות, ייתכן אף עוד הלילה. ראוי להדגיש שללוזון יש חוזה עד תום העונה הבאה. עם לוזון אמור לעזוב גם עוזרו והמתורגמן שלו, דויד מרטאן.

דושאטלה עצמו נטש את משחקה של סטנדרד 20 דקות לסיום ההפסד 2:1 לזולט וארחם ולא ראה את התפרעות האוהדים שהובילה להפסקת המשחק ובהמשך לפיצוצו. בשל האווירה הסוערת באצטדיון לא התקיימה בסיום מסיבת עיתונאים ושחקני סטנדרד סירבו לדבר עם התקשורת. במהלך המשחק, התפרעו האוהדים המקומיים, קראו שוב ושוב ללוזון לעזוב, קיללו את הנשיא והשחקנים, זרקו כסאות וחזיזים והשחיתו את הגדרות.

לוזון יהיה המאמן הרביעי שמפטר דושאטלה בשלוש שנותיו כנשיא המועדון וקדמו לו חוסה ריגה, רון יאנס ומירצ'ה רדניק. הוא משלם את המחיר של פתיחת העונה הגרועה בליגה. סגנית האלופה, שפספסה אשתקד את התואר ברגע האחרון, צברה רק 12 נקודות מ-33 אפשריות וזאת לאחר שבמהלך הקיץ איבדה את מרבית כוכביה שנמכרו. ביום חמישי מצפה לסטנדרד משחק נגד סביליה בשלב הבתים של הליגה האירופית ועל הקווים יעמוד ככל הנראה מאמן אחר.

לוזון (39) חתם בסטנדרד ליאז' בקיץ שעבר, ועל אף מחאה של האוהדים, הוליך את הקבוצה לעונה מצוינת. זה התחיל עם 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות והסתיים במקום השני והארכת חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. לפני כן פתח את קריירת האימון שלו במכבי פתח תקוה, ועבד גם בהפועל תל אביב, בני יהודה ובנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully