וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומר דמארי היה נקודת האור של אוסטריה וינה"

החלוץ הישראלי כבש נגד נוישטאט ונבחר ל"איש המשחק", אבל הסגולים מקרטעים. "קורייר": "הפתיחה שלו הייתה חלומית"

עומר דמארי, הפועל תל אביב. קובי אליהו
עדיין לא בכושר משחק מלא. דמארי/קובי אליהו

"בכורה נהדרת של דמארי לא הספיקה בשביל ניצחון בווינר נוישטאט", כך קראה הערב (שבת) הכותרת של האתר הרשמי של אוסטריה וינה אחרי שהחלוץ הישראלי כבש בבכורה שלו במדי הקבוצה, אבל זו נפרדה מווינר נוישטאט ב-2:2 בלבד. פתיחה מצוינת לדמארי, אבל לא לאוסטריה שעדיין לא ניצחה בארבעת מחזורי הפתיחה.

עד לפני יומיים, ההשתתפות של דמארי במשחק היום הוטלה בספק, אבל אחרי שהוא קיבל את רשיון העבודה, המקום שלו בהרכב היה מובטח. הוא כבש הערב כבר בדקה התשיעית אחרי השתלטות על מסירה לא טובה של שחקן היריבה בתוך הרחבה, התגבר בקלות על פני שחקן הגנה ובעט פנימה. החלוץ שאת ההכנה שלו לעונה הקרובה עשה בהפועל תל אביב, הגיע להזדמנות מצוינת נוספת ויצר כמה מצבים לחבריו, ואחרי שריקת הסיום נראה סחוט.

האתר הפופולארי sportnet.at בחר בדמארי ל"איש המשחק" ונימק: "בעוד להקת השחקנים של אוסטריה עדיין מתקשה לשמור על המשכיות, עומר דמארי היה נקודת האור של הסגולים. הוא היה במקום הנכון, היכן שחלוץ צריך להיות, ומסר כמה כדורים חכמים. בכל הנוגע לכושר משחק, הוא עדיין צריך להדביק את הפער".

ב"קורייר" הוסיפו: "לפני המשחק דמארי אמר שהוא רוצה לעזור לקבוצה. והוא עשה את זה במהרה, אבל השער שלו עזר לאוסטריה רק במקצת. הפתיחה שלו הייתה חלומית וכבר אחרי תשע דקות הוא הראה את האיכויות שלו".

דמארי שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא, הראה ניצוצות, אבל הסיפור הוא כאמור פתיחת העונה הלא טובה של הקבוצה. אחרי ה-0:0 נגד אלטאך במחזור הקודם, כ-30 אוהדים של אוסטריה - חלקם רעולי פנים - פרצו לאימון של הקבוצה ואיימו על השחקנים והצוות המקצועי. אחרי התוצאה הערב, תיקו נגד נועלת הטבלה ערב המחזור, נראה שגם בימים הקרובים לא יהיה שקט בצד הסגול של בירת אוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully