וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף צפוי לעבור לגנט

2.8.2014 / 11:00

ביום ב' יתקיים דיון הבוררות בין טוברוק לשחקן ורק סכום שחרור בלתי סביר ימנע את מעברו לבלגיה. השחקן מתאמן ברמה"ש

קני סייף הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
הסכום בבוררות יקבע את העתידו. סייף/ברני ארדוב

ביום שני הקרוב יתקיים דיון הבוררות בין בית"ר טוברוק לקני סייף. טוברוק תובעת כי יוצהר שהחוזה שנחתם בין המועדון, השחקן ורמת השרון מחייב את כל הצדדים. המהלך החל לאחר שסייף יצא להתרשמות בבלגיה. לוואלה! ספורט נודע כי סייף סיכם את תנאיו בגנט הבלגית ואם ייפסק סכום סביר בבוררות הוא יעשה את המעבר לקבוצה של רמי גרשון בקרוב.

השחקן, באמצעות עורך הדין רועי רוזן, יטען כי בחוזהו ברמת השרון היה סעיף המאפשר לו לעזוב את המועדון אם הקבוצה יורדת ליגה תמורת כ-150 אלף שקל. מנגד, ישנו ההסכם בין השחקן, טוברוק ורמת השרון בו נרשם כי סכום השחרור לא יפחת ממיליון שקל. אגב, טוברוק כבר רכשה את חלקה של רמת השרון בכרטיס תמורת כ-250 אלף שקל כאשר גם לשחקן ואביו ישנם כ-25 אחוז נוספים.

היהלום שכולן רוצות: הכירו את קני סייף

קני סייף שחקן הפועל ניר רמת השרון מול צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"אם פסיקת הבורר לא תעבור את המיליון שקל קני יצטרף לגנט בקרוב". סייף/ברני ארדוב

לזכותו של סייף תעמוד העובדה כי השתייך לטוברוק רק בין הגילאים 14-16 ולאחר מכן יצא למינכן 1860 למשך קרוב לשלוש שנים, ומאז שחזר לארץ כמעט לא היה קשר בין הצדדים. בסביבתו של השחקן העריכו כי "אם פסיקת הבורר לא תעבור את המיליון שקל קני יצטרף לגנט בקרוב. רק שייגמר כמה שיותר מהר ולא יקבעו עוד ועוד דיונים".

בינתיים סייף מתאמן עם רמת השרון אך גם במועדון ממורשה יודעים שזה זמני ואמרו: "אנחנו יודעים שהוא סגור בבלגיה. נחכה להחלטת הבורר ונאחל לו שייצא ויזכור שפעם הוא שיחק ברמת השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully