וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני מאמן 13 שנים, אבל לא זוכר מצב כזה"

המאמן, שיפתח בשישי את עונתו השנייה בסטנדרד ליאז', מחה על היחלשות הסגל: "לא יכול להרכיב קבוצה תחרותית"

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
ביקורת קשה נגד ההנהלה. גיא לוזון/GettyImages

ביום שישי יפתח גיא לוזון את עונתו השנייה כמאמן סטנדרד ליאז' עם משחק ביתי מול שרלרואה. לוזון, שספג הרבה מאוד ביקורות בתחילת העונה החולפת, קיבל את המושכות מההנהלה והאריך את חוזהו אך מסתבר שהקיץ שעובר על לוזון וקבוצתו לא פשוט בכלל.

לוזון התראיין לאתר מקומי בבלגיה והתלונן על הסגל שנחלש: "סטנדרד לא מוכנה לפתיחת העונה. אני יכול להרכיב קבוצה ביום שישי, אבל היא לא תהיה תחרותית. אני עובד כמאמן כ-13 שנים, אבל כזה מצב מצער אני לא זוכר".

לוזון מוחה בעיקר נגד שחרורם של ארבעה שחקני מפתח ביניהם וויליאם ואנקר הצרפתי שעזב לדינמו מוסקבה, ומישי בטשואי הסקורר שעזב למארסיי: "הם שחקנים חשובים מאוד שעזבו וגם החמישי (אימו יזקיאל) עומד לעזוב. בינתיים אני יכול לספור גם שישה שחקנים פצועים, אבל אני אנסה להישאר חיובי".

המאמן הישראלי ניסה לסיים את הראיון בנימה חיובית: "ננסה לעשות את המיטב עם המשאבים הקיימים. הציפיות של האוהדים הן גבוהות, אבל אני מבקש מהם להיות סבלניים ולתמוך בנו כמו שהם תמיד עושים".

מעבר לעובדה שהליגה מתחילה ביום שישי, לקבוצה של גיא לוזון מצפה כבר בעוד שבוע משחק חשוב מאוד מול פנאתינייקוס היוונית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות והסגל רחוק מלהיות מושלם. מי שעשוי לחזק את הקבוצה הבלגית הוא דווקא ניקולא אנלקה, החלוץ הצרפתי ששוחרר מווסט ברומיץ' בעונה שעברה בשל ההצדעה האנטישמית שלו שעוררה הדים רבים באנגליה וכמובן שגם בישראל.

ניקולא אנלקה, ווסט ברומיץ', חוגג בתנועת מועל יד הפוכה. Christopher Lee, GettyImages
לוזון יסתדר איתו? אנלקה וההצדעה האנטישמית/GettyImages, Christopher Lee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully