וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוס קיבל זימון לצה"ל. גודס: "מבחינת אלכס הוא פצוע"

22.10.2014 / 9:29

מכבי תל אביב תמריא למוסקבה ללא סמית' וללא טיוס, שמחלים מפציעה, שכנראה לא יעבור טירונות בשל גילו והעובדה שהוא נשוי. המאמן הזהיר: "אם לא נהיה קשוחים זה ייגמר כמו בעונה שעברה, אין ספק"

קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) אימון בבוקר, לאחריו תטוס למוסקבה לקראת המשחק ביורוליג מול צסק"א מוסקבה. מי שלא יטוס עם הקבוצה למשחק החוץ הוא דווין סמית' הפצוע. הפורוורד נפצע בברכו במשחק האחרון מול הפועל אילת וסובל ממתיחה של הרצועה הצידית הפנימית בברך ימין. לאחר פציעתו במשחק סמית' המשיך לשחק, אולם אחריו הוחלט כי עקב חומרת הפציעה וכדי שלא ייגרם נזק, עליו לנוח ולעבור טיפולי פיזיותרפיה. מי שצפוי לקבל דקות משחק ביורוליג הוא נייט לינהארט, שלא זכה לשחק בליגה הישראלית וגם לא קיבל דקות במשחק הירוליג בשבוע שעבר מול לימוז' בו ניצחה אלופת אירופה.

במקביל, חל שיפור במצב הקרסול של אלכס טיוס, שהחל לפני יומיים באימונים אישיים עם אבי אבן וניקולה וויציץ'. כזכור, היחסים בין טיוס למכבי התערערו בתקופה האחרונה אף יותר, ובמועדון כבר החלו לאסוף חומרים נגד השחקן אם יצטרכו להשתמש בהם משפטית. הפורוורד אולם לא צפוי לטוס עם הקבוצה לרוסיה. בנוסף למאבקים האחרונים של אלכס טיוס עם מכבי תל אביב, השחקן קיבל בימים האחרונים זימון לצבא, אולם ככל הנראה טיוס לא יעבור לטירונות, בשל גילו והעובדה כי הוא נשוי.

המאמן גיא גודס התייחס לנושא: "אין לי מושג לגבי הגיוס. צריך לשאול את מי שמתעסק בנושא הזה. אני לא בבקו"ם אלא מאמן כדורסל. אני לא יודע מתי הוא מתגייס".

על כך שבעונה שעברה הסתיים משחק החוץ של מכבי בתבוסה קשה לצסק"א מוסקבה התבדח גודס: "אני כבר מתחילת העונה בחרדות שאומרים לי נס ציונה הסתיים בהפסד, ועכשיו על צסק"א. לכל משחק צריך להגיע עם מגן מראש, בינתיים הצלחתי למזער את הדברים האלו. אבל אם נתייחס ברצינות, אנחנו מודעים לחוזק של צסק"א. זו קבוצה מנוסה מאוד שמשחקת בביתה, קבוצה ברמה גבוהה, וצריך להגיע מוכן מבחינת מנטלית לדעת מה אתה רוצה מעצמך מבחינת המשחק. הם לא בהרכב מלא אבל יש להם שחקנים כשירים ברמה גבוהה, הם שיחקו בצורה מרשימה מאוד מול אלבה ברלין וכך גם בליגה. יש להם כוח בפנים והם ברמה גבוהה".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
נשאר לטיפולים. סמית'/קובי אליהו

"אנחנו נוסעים לאחד המשחקים הקשים שיש לנו", הוסיף גודס, "זו קבוצה מאוד טובה, הם עשו משחקים טובים בליגה, השאירו את רוב השחקנים המרכזיים בקבוצה, מבחינתנו זה אתגר גדול, אנחנו מגיעים ללא דווין ואלכס טיוס שחשובים לנו, נצטרך להיות מרוכזים. אנחנו נשחק חזק ונהיה חייבים להיות קשוחים אחרת זה ייגמר כמו בשנה שעברה, אין ספק".

עוד באותו נושא

ליתר ביטחון: מכבי תל אביב החלה לאסוף חומר נגד אלכס טיוס

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב עם גיא גודס. קובי אליהו
תדרוך אחרון לקראת צסק"א. שחקני מכבי היום באימון/קובי אליהו

גודס התייחס לחסרונו של טיוס ואמר: "לאלכס כואבת הרגל ומבחינתו הוא פצוע, נקודה. זה לא משנה מה אחרים חושבים. אלכס מסוגל להתאמן, קיבל זריקה מהרופא, נח שלושה ימים וחזר להתאמן באופן הדרגתי כמו שחקן שחוזר אחרי שבועיים ולא אחרי שלושה ימים של מנוחה. כשנחזור לארץ הוא יחזור באופן מלא לקבוצה, לאימוני חמש על חמש, תחת מגע, ונשלב אותו בהמשך".

מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס אמר לקראת המשחק: "למכבי דרישות גבוהות מעצמה, היא רוצה להגן על האליפות היורוליג בה זכתה בעונה שעברה. מכבי ערכה שינויים, אבל היא ממשיכים להציג רמה גבוהה של משחק. הם אוהבים לרוץ ולעשות מתפרצות ויש להם קלעים טובים כמו פניני, לינהארט ולנדסברג". על פארגו, שעזב את צסק"א לאחר שלא שיחק, הוסיף איטודיס: "פארגו קולע טוב העונה והוא משמעותי עבור מכבי. הקבוצה של מכבי מאוזנת. המשימה העיקרית שלנו היא לשחק באופן עקבי לאורך כל המשחק. שיחקנו ביום שני, כך שלא היה לנו הרבה זמן להתכונן. אני רוצה שאוהדים שלנו יגיעו ויתמכו בנו".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יצטרך להסתדר בלי טיוס וסמית'. גיא גודס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully