וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' היורוליג: הפועל ירושלים הפסידה לקאזאן והודחה

האדומים חלמו על שחזור הופעתם היחידה ביורוליג ב-2000/01, אבל נעצרו בחצי גמר המוקדמות על ידי קאזאן כשהפסידה 82:71. הקבוצה של דני פרנקו אמנם הייתה טובה במחצית הראשונה, אבל איבדה את הראש בשנייה ושילמה ביוקר מול הרוסים המנוסים. ההפסד שולח את ירושלים ליורוקאפ

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
יסתפקו ביורוקאפ/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

אחרי טקס חנוכת הארנה החדשה והזכייה בגביע ווינר, הפועל ירושלים נערכה להגשמת המטרה הראשונה של העונה, זו שאמורה להקפיץ אותה לליגה של הגדולות ביבשת - העפלה ליורוליג. קבוצתו של דני פרנקו ניצחה את נימברוק במשחק הראשון בטורניר מוקדמות היורוליג שנערך בבלגיה, והתייצבה הערב (חמישי) מול קאזאן החזקה בידיעה שניצחון יכול להביא אותה למרחק של משחק אחד מהעילית של אירופה. ירושלים שיחקה היטב במחצית הראשונה, ונראתה לאורך דקות רבות טוב מיריבתה, אבל ברבע השלישי איבדה את יתרונה, וברבע הרביעי ראתה את הרוסים בורחים. בסיום ירושלים הפסידה 82:71 וסיימה את דרכה במוקדמות היורוליג. האדומים יסתפקו העונה ביורוקאפ, אליו הם מעפילים אוטומטית, ויקוו לעונה אירופית טובה במפעל השני בחשיבותו ביבשת.

אוהדי הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
נסעו עד אוסטנד כדי לדחוף את השחקנים/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

רבע 1

הפועל ירושלים פתחה בחמישייה עם דרווין קיצ'ן, יותם הלפרין, דונטה סמית', ליאור אליהו וג'וזף ג'ונס. הלפרין סיפק נקודות ראשונות לירושים עם שלשה, וקיצ'ן העלה את האדומים ל-5:6. האדומים שמרו היטב ודיאור פישר נכנס בשורות קאזאן, אבל ירושלים המשיכה לרוץ ועלתה ל-5:12, כשהלפרין ניווט את ההתקפה. קית' לנגפורד התקשה לייצר נקודות עבור קאזאן, אבל קרטיס ג'רלס הוליך ריצת 2:11 של הרוסים. סל של דונטה סמית' קבע 16:16 בתום הרבע הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יניב גרין שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
פישר וקאזאן התקשו עם יניב גרין במחצית הראשונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

רבע 2

ירושלים פתחה את הרבע עם מסירה של ברייסי רייט לטוני גפני שסיים זאת בדאנק. קאזאן התקשתה לעצור את יניב גרין בצבע, והסנטר עלה ל-7 נקודות. קאזאן הלחוצה איבדה ללא הרף, הלפרין הוליך את משחק המעבר, וירושלים ביססה את יתרונה כשעלתה ל-22:29. קאזאן הגיבה בריצת 2:9, אבל ג'וזף ג'ונס ייצר נקודות ועצר את המומנטום הרוסי. ויקטור סאניקדזה הוריד גג אדיר לברייסי רייט, ג'ונס ספג שלישית, וירושלים עברה לחמישייה נמוכה. שלשה של בר טימור וסל של סמית' העלו את ירושלים ל-31:41 ובמחצית הוליכה ירושלים 35:41.

יניב גרין הוליך את קלעי ירושלים במחצית הראשונה עם 9 נקודות, ג'ונס וגפני תרמו 6 כל אחד, וירושלים מסרה 12 אסיסטים לעומת 6 של יריבתה. קאזאן, שנראתה מבולבלת מאוד בשני הרבעים הראשונים, איבדה 9 כדורים. קרטיס ג'רלס הוליך את הורסים עם 7 נקודות, לנגפורד קלע 5.

ג'וזף ג'ונס שחקן הפועל ירושלים. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
ג'וזף ג'ונס מחפש את הסל של קאזאן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

רבע 3

שתי הקבוצות הציגו כדורסל מפוזר, אבל דקות טובות של דיאור פישר הורידו את היתרון של ירושלים לנקודה, ושלשה של זיסיס קבע 45:48 לקאזאן והשלימה ריצת 2:11. שלשה של דונטה סמית' נתנה אוויר לירושלים. קאזאן נראתה אגרסיבית יותר, ניקוס זיסיס צלף עבור הרוסים, והמשחק היה צמוד. שתי הקבוצות איבדו כדורים, החטיאו והתוצאה נותרה נמוכה. יניב גרין חסם את ויקטור סאניקדזה, השופטים שרקו לחובתו עבירה טכנית לאור מחאותיו, וקאזאן ניצלה זאת כדי לעלות ל-54:58 בסיום הרבע השלישי בזכות שלשה של זיסיס.

הפועל ירושלים כדורסל נגד קאזאן. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
ברבע השלישי קאזאן לקחה את השליטה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

רבע 4

ירושלים פתחה רע את הרבע האחרון, ואחרי 0:5 מהיר של קאזאן הזעיק דני פרנקו פסק זמן. זה לא עזר. ירושלים החטיאה, ג'רלס המשיך להפגיז והיתרון של קאזאן תפח ל-14 נקודות, כשהם משלימים ריצת 5:22 עוד מהרבע השלישי. ירושלים חזרה מפסק הזמן אגרסיבית, הצליחה לעצור את הרוסים, ונכנסה לחמש הדקות האחרונות בידיעה שעליה לייצר ריצה שתכפה דרמה. אבל קאזאן ושחקניה המנוסים לא הסתבכו. שלשה של לנגפורד קבעה יתרון 10 לרוסים כשנותרו 2:49 דקות לסיום. ירושלים לא הצליחה לחזור מזה, נוצחה 82:71 וסיימה את דרכה במוקדמות היורוליג.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
נעלם בהתקפה. אליהו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'וזף ג'ונס 12 נקודות, ברייסי רייט ודרווין קיצ'ן 10 כל אחד, יניב גרין, דונטה סמית' וטוני גפני 9 כל אחד, יותם הלפרין 7, בר טימור 3, ליאור אליהו 2.

קלעו לקאזאן: דיאור פישר 16 נקודות, קרטיס ג'רלס וניקוס זיסיס 15 כל אחד, ג'יימס וייט 11, קית' לנגפורד 10, קוסטאס קאימקוגלו 7, ויקטור סאניקדזה 6, פטר גובנוב 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully