וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "נימבורק מוכנה יותר מכל קבוצה אחרת שפגשנו"

22.9.2014 / 18:09

ירושלים המריאה לאוסטנד לקראת רבע גמר מוקדמות היורוליג, המאמן אופטימי: "עם לכידות כמו שהראנו בגביע ווינר, זה אפשרי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים אמנם זכתה בשבוע שעבר בגביע ווינר לאחר שגברה על מכבי תל אביב, אולם מודעת לעובדה שהמשימה החשובה יותר תתחיל ביום רביעי, בו תחל את הופעותיה בטורניר מוקדמות היורוליג. הקבוצה המריאה היום (שני) לאוסטנד שבבלגיה, שם ייערך הטורניר. ביום רביעי יתמודדו במשחק הראשון מול אלופת צ'כיה, נימבורק, במסגרת שלב רבע הגמר.

המאמן דני פרנקו אמר היום בשדה התעופה: "נימבורק זו הקבוצה היחידה שהתכוננו אליה. אנחנו עוקבים אחריה תקופה. זו קבוצה טובה מאוד", אמר מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו. "עם כל הכבוד לכל הקבוצות ששיחקנו נגדן עד היום, נימבורק טובה יותר, מאומנת ומוכנה יותר בשלב זה של העונה מהקבוצות מולן נפגשנו ושיחקנו. אם היה לנו קשה מול אלבה ברלין בהכנה, אז נימבורק כבר ניצחה את אלבה די בקלות. זה אמור לתת פרופורציות. זה אתגר. קל לא יהיה לנו, אבל אנחנו לא מחכים שדברים יבואו לנו בקלות , ואנחנו אוהבים אתגרים. זה אתגר ואנחנו אוהבים אתגרים.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מוכן לאתגר. פרנקו/ברני ארדוב

"כריסטיאן ברנס שיחק אצלי בנתניה בזמנו, בשנה שעברה התמודדתי מולם כשאימנתי את מכבי חיפה. בגביע ווינר הצגנו מחויבות רמת תיאום ולכידות. הקבוצה שלנו הציגה כמה דברים יפים ברמת התיאום והלכידות. עכשיו צריך לקחת את זה מישראל ומהאווירה החמה בארנה ולהעביר את זה לבלגיה. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה גם שם".

לשאלה עד כמה ירושלים מוכנה לקראת המשחקים החשובים, השיב פרנקו: "אנחנו מוכנים כמו שכל יתר הקבוצות מוכנות. זה שלב מוקדם, תחילת העונה. כל הקבוצות ייראו בצורה שונה בעוד כמה שבועות. זאת הקבוצה שלנו, אנחנו מאורגנים ומכירים אחד את השני, נצא לבלגיה, ניתן מלחמה ונקווה לצאת עם הישג גדול".

לגבי הניצחון מול מכבי תל אביבי בשבוע שעבר, הוסיף פרנקו: "זו אלופת אירופה. אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים לעשות. הניצחון לא הפתיע אותנו, אבל זה כבר מאחורינו. האתגר שלפנינו הוא גדול יותר ממה שהיה לנו עד עכשיו נצטרך להתמודד איתו ואני מאמין שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully