וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: רשימת הכוכבים שלא ישתתפו בטורניר

ארה"ב ללא דוראנט, ג'ורג' ולאב, גם צרפת, ארגנטינה, טורקיה ואוסטרליה בסגל חסר. וגם: צפו בשיר האליפות הרשמי

המונדובאסקט הקרוב ייצא לדרך ביום שבת בספרד, והיום (חמישי) פרסמה פיב"א את שיר האליפות הרשמי, בהשתתפות סרג' איבקה, פאו גאסול, ריקי רוביו, חוסה קלדרון (ספרד), לואיס סקולה, אנדרס נוצ'יוני ופבלו פריג'יוני (ארגנטינה), אנטה טומיץ', בויאן בוגדנוביץ', דריו שאריץ' (קרואטיה), מרסליניו הוארטס (ברזיל), גוסטבו איון, חורחה גוטרייס (מקסיקו), ג'אפת' אגילאר וגייב אנדרווד (פיליפינים).

למרבה הצער, אחד הסיפורים הגדולים באליפות הזו יהיה קשור דווקא בשחקנים שלא יקחו בה חלק. אז מי השמות הבולטים שלא נזכה לראות בספרד? ובכן, להוציא את הכוכבים שכלל לא היו בסגל המורחב של נבחרת ארצות הברית, מייק ששבסקי נאלץ להתמודד עם פרישת קווין דוראנט וקווין לאב, כמו גם עם פציעת פול ג'ורג'. אלופת אירופה צרפת חסרה את טוני פארקר, ג'ואקים נואה, אלכסיס אג'ינסה ונאנדו דה קולו.

גם סיכויי יוון להצליח הצטמקו בשל היעדרותם של ואסיליס ספאנוליס וקוסטה קופוס, ודברים דומים אי אפשר שלא להגיד גם על ארגנטינה, שתופיע ללא מאנו ג'ינובילי העילאי וקרלוס דלפינו. ליטה תחסר את מנטאס קלנייטיס ולינאס קלייזה, טורקיה את הידו טורקוגלו, אינס קנטר וארסן איליאסובה, ואוסטרליה, שהיתה יכולה להגיע רחוק אם פאטי מילס ואנדרו בוגוט היו מופיעים, תחסר את צמד שחקני ה-NBA. סרביה תגיע ללא נמניה נדוביץ', ולדימיר מיצוב ו-ואסילי מיציץ'.

שחקני סן אנטוניו ספרס טים דאנקן, פאטי מילס, מאנו ג'ינובילי, טוני פארקר. רויטרס
כל הארבעה לא יהיו. דאנקן לא היה אמור, אבל גם מילס, פארקר וג'ינובילי בחוץ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully