וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: נוצ'יוני חתם בריאל, באייקס בוולנסיה

הספרדיות מתחזקות: הבלאנקוס מצאו תחליף למירוטיץ', ולנסיה הנחיתה את הרכז שהיה מועמד למכבי ת"א. ווסטרמן בלימוז'

אנדרס נוצ'יוני שחקן קוצ'ה ויטוריה. Rafa Rivas, GettyImages
עובר לבירה. נוצ'יוני/GettyImages, Rafa Rivas

ריאל מדריד מצאה תחליף לניקולה מירוטיץ'. הבלאנקוס השלימו היום (שישי) את צירופו של אנדרס נוצ'יוני הוותיק, שמגיע מלבוראל קוצ'ה. הפורוורד הוותיק (2.01, 34) חתם לשנתיים ויהיה שחקן הרכש הראשון של ריאל בקיץ הנוכחי. ריאל איבדה כזכור את ניקולה מירוטיץ' שעזב לשיקגו. נוצ'יוני סומן כבר מתחילת הקיץ כיורש פוטנציאלי ולאחר משא ומתן ממושך הוא חתם היום רשמית וסופית. הוא היה השחקן המוביל של הבאסקים בעונה שעברה והעמיד ממוצעים של 14.8 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בליגה הספרדית.

זהות המאמן הבא של ריאל טרם הובררה, כשפבלו לאסו עשוי לעזוב ולפנות את מקומו לפוטיס קציקאריס היווני. נכון לעכשיו חתומים בקבוצה לעונה הבאה שישה שחקנים: פליפה רייס, רודי פרננדס, סרחיו יוי, ג'ייסי קארול, סרחיו רודריגס ודני דיאס. מירוטיץ', דונטיי דרייפר וטרמל דארדן עזבו בעוד שיאניס בורוסיס, מרכוס סלוטר וסלאח מג'רי מתנדנדים.

דווייט בייקס במדי מכללת מרקט. GettyImages
מגיע ליורוליג לראשונה. באייקס/GettyImages

* דוויט באייקס, שהוזכר בין היתר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, חתם בוולנסיה הספרדית לעונה. הגארד (24, 1.91) חוזר לאירופה אחרי עונה בטורונטו מה-NBA וירשום הופעת בכורה ביורוליג. בעבר שיחק באוסטנד הבלגית ובגראבלין הצרפתית. אשתקד העמיד במדי טורונטו ממוצעים של 3 נקודות ו-1.6 ריבאונדים למשחק.

* חיזוק מעניין ללימוז', יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג: הרכז הצרפתי הצעיר בעל השורשים היהודיים לאו ווסטרמן, שהראה ניצוצות אשתקד בפרטיזן בלגרד עד שנפצע וסיים את העונה, חתם לעונה אחת במדי האלופה. ווסטרמן (22, 1.98) נחשב לאחד הכישרונות המבטיחים באירופה, ובעונת 2012/13, עונת הבכורה שלו ביורוליג, פרץ לתודעה עם ממוצעים של 9.6 נקודות ו-4.1 אסיסטים במדי פרטיזן. הוא חוזר לצרפת אחרי שנתיים בסרביה, אך כבר בעונה שלאחר מכן יעבור בוודאות לברצלונה, שרכשה את הזכויות עליו החל מהעונה הבאה.

לאו ווסטרמן, התקווה היהודית של צרפת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאו וסטרמן שחקן הנבחרת הצעירה של צרפת. GettyImages
בקרוב ביד אליהו. ווסטרמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully