וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צסק"א: "נכון לעכשיו ג'רמי פארגו נשאר אצלנו"

צסק"א מכחישה כי מתקיימים מגעים בין הגארד למכבי תל אביב: "לא קיבלנו הצעה". דיווח: דיאור פישר קרוב לחתום בקובאן

ג'רמי פארגו שחקן צסק"א מוסקבה. קובי אליהו
מנהל מאבק עם צסק"א. פארגו/קובי אליהו

סוגיית שחרורו של ג'רמי פארגו מצסק"א מוסקבה הולכת ומסתבכת. הגארד, אחת ממטרות הרכש הבולטות של מכבי תל אביב לקיץ הקרוב, נמצא תחת חוזה הנאמד בכשני מיליון יורו לעונה בשורות הקבוצה הרוסית, וכפי הנראה, מנהל מאבק שעשוי להימשך עמם. נשיא צסק"א, אנדריי ואטוטין, התראיין לאתר "יורובאסקט" וסיפר כי "נכון לעכשיו, פארגו נשאר בצסק"א. לא קיבלנו אף הצעה רצינית עליו".

על פי הדיווח, ואטוטין מנהל בשבועות האחרונים שיחות עם סוכנו של פארגו, בראד איימס והשניים מנסים לגשר על הפערים ולבטל את החוזה לעונה הבאה, אך השחקן דורש את מלוא הסכום שהובטח לו, מה שמקשה על מציאת פיתרון. צסק"א אף מסרבת ליטול חלק בעלויות של חוזהו של פארגו ומחפשת קבוצה שתשלם לו את הסכום המלא.

עם זאת, יש לציין כי במכבי אופטימיים לגבי הצטרפותו של פארגו. הצהובים מאמינים כי פארגו ישחורר תוך 3-4 ימים. במקרה כזה הוא יצטרף לצהובים ויחתום על חוזה לשנתיים. בפגישה בלאס וגאס, הביע פארגו את חוסר שביעות רצונו ממצבו בצסק"א כמו גם נכונות רבה להצטרף לצהובים.

* דיווחים נוספים ברוסיה קושרים את דיאור פישר ללוקומוטיב קובאן. על פי המדווח פישר, שהנפיק באחרונה אזרחות ישראלית והוזכר כמועמד למכבי תל אביב והפועל ירושלים, קרוב לחתימה דווקא בשורות הקבוצה הרוסית, שתעמוד בדרישותיו ותשלם לו כ-700 אלף דולר לעונה.

דיאור פישר, באמברג. GettyImages
בדרך לרוסיה? פישר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully