וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אלופת ישראל שוב לא תשתתף במוקדמות היורוליג

22.5.2014 / 10:50

גם אם מכבי ת"א לא תזכה באליפות, המיקום הנמוך של ישראל ימנע השתתפות במפעל. ומה יוביל להשתתפות במוקדמות?

מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו. ברני ארדוב
יזראל אאוט. ברתומאו/ברני ארדוב

סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל ייצאו הערב (חמישי) לדרך, כשבעוד שלושה שבועות, ב-11 ליוני, נדע מי היא אלופת ישראל לעונת 2013/14. בבדיקה שערכה וואלה! ספורט התברר כי גם העונה, כפי שהיה בעונה שעברה, אם אלופת ישראל לא תהיה מכבי תל אביב, לא רק שהיא לא תזכה לכרטיס ליורוליג, ספק רב אם תזכה בכרטיס למוקדמות המפעל.

כזכור, בעונה שעברה אלופת ישראל, מכבי חיפה, דורגה במקום ה-24 בלבד, והייתה הקבוצה שנותרה מחוץ למוקדמות המפעל. בשל כך תכננו הירוקים מסע משחקים בארצות הברית, ושבועיים לפני המוקדמות קיבלו הודעה כי איגוקאה הבוסנית פרשה מהמוקדמות, אך הירוקים לא יכלו להתחייב להופעה. בסופו של דבר חיפה, כמו גם אקדמיק סופיה וליידן ההולנדית פרשו מהמוקדמות, ו-VEF ריגה זכתה בכרטיס למשחקים.

שחקן מכבי חיפה דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
גם מכבי חיפה הפסידה את מקומה אשתקד. דונטה סמית'/אדריאן הרבשטיין

גם השנה ישראל מדורגת במקום ה-24, ויצאנו לבדוק האם הוא יספיק למוקדמות. לפני בדיקת המיקום והמצב בליגות השונות 13 קבוצות מובטחות ביורוליג - 12 קבוצות בעלות רישיון A, ביניהן מכבי תל אביב, ואלופת היורוקאפ, ולנסיה. מילאנו מסיימת את הרישיון שלה, וסיכוי רב שהוא יחודש לאור העונה הטובה שלה. נותרו 10 מקומות להעפלה למפעל, כש-8 רשיונות B יחולקו, בנוסף לכרטיס חופשי על ידי הנהלת המפעל ועוד כרטיס אחד מהמוקדמות שיכללו 7 קבוצות על פי הדירוג ועוד קבוצה מה-VTB.

בשלב הזה יצאנו לבדוק את מצב הרשיונות אל מול המצב בליגות המקומיות: על מנת שאלופת ישראל, אם לא תהיה זאת מכבי תל אביב, תזכה בכרטיס למוקדמות יצטרך להתרחש התסריט הבא: צסק"א מוסקבה, שנמצאת בפיגור 2:0 בסדרת רבע גמר ה-VTB נגד לוקומוטיב קובאן, תצטרך להגיע לגמר המפעל, גמר הפלייאוף האיטלקי יפגיש את מילאנו וסיינה, שכבר שמטה את הביתיות בפלייאוף, ופנרבחצ'ה/אולקר תגיע לגמר בטורקיה.

סיטואציה נוספת תעזור לישראל אם אחת מקבוצות ה-VTB, קאזאן או ריטאס וילנה, תקבל את רישיון A של סיינה שנמצאת במצב כלכלי לא טוב, אך ביורוליג לא ממהרים לשלול אותה ממנו.

עד כה, אם לא יהיו שינויים דרמטיים, הבטיחו את מקומם ביורוליג לעונה הבאה הקבוצות הבאות: צסק"א מוסקבה, ברצלונה, אולימפיאקוס, ריאל מדריד, מכבי תל אביב, פנאתנייקוס, אנדולו אפס איסטנבול, מלאגה, פנרבחצ'ה/אולקר, קוצ'ה לבוראל ויטוריה, סיינה, ז'לגיריס קובנה, ולנסיה, מילאנו (בהנחה שרישיון A יחודש), ציבונה זאגרב, צדביטה זאגרב, אלופת צרפת, אלופת גרמניה ואלופת פולין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
- שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
מכבי תל אביב תישאר נציגה בודדה. דווין סמית'/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully