וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס ופנאתינייקוס ניצחו ונשארו בחיים

האדומים הפתיעו את ריאל עם 60:71, פאו גברה על צסק"א 72:73 אחרי הארכה. שתי הסדרות יילכו למשחק חמישי ומכריע

ואסיליס ספאנוליס אולימפיאקוס. GettyImages
קומו והצדיעו לו ולחברים שלו. ספאנוליס/GettyImages

סדרות ההצלבה של היורוליג לא מאכזבות והקבוצות היווניות מסרבות להיכנע. פנאתינייקוס שכבר פיגרה 2:0 נגד צסק"א מוסקבה, גברה הערב (רביעי) על היריבה הרוסית 72:73 אחרי הארכה וקבעה 2:2 בדרך למשחק מכריע. המשחק החמישי יתקיים ביום שישי ב-19:00. בהמשך הערב עשתה אלופת אירופה אולימפיאקוס את אותו הדבר בדיוק, כשגברה על ריאל מדריד 62:71, וכפתה גם כן משחק חמישי ומכריע. מדהים.

סטפן לאזמה, שחקן פנאתינייקוס. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
פנאתינייקוס לא נכנעת. לאזמה/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

פנאתינייקוס - צסק"א מוסקבה 72:73 (לאחר הארכה)

המשחק היה צמוד לכל אורכו והסיום היה דרמטי. במצב של 51:51 היוונים יצאו לריצת 0:8 שקירבה אותם לניצחון. סוף הסיפור? עדיין לא. סוני ווימס המצוין הריץ את האורחת ל-0:8 משלה ופתאום זה רק 62:63 לפנאתינייקוס. היוונים סחטו את השעון והחטיאו שלשה, אבל צסק"א לא הצליחה לקחת את הריבאונד וארון ג'קסון ביצע עבירה על רוקו אוקיץ'. הקרואטי קלע אחת מהקו 2.9 שניות לסיום, אבל ויטלי פרידזון צלף על הבאזר, קבע 64:64 ושלח את המשחק להארכה.

תוספת הזמן הייתה צמודה בעצמה והיתרון עבר מצד לצד, כשגם כשהרוסים עולים ל-68:71 בתוך הדקה האחרונה, אנטוניס פוטסיס צולף מחוץ לקשת ומשווה. 8.4 שניות לסיום דימיטריס דיאמנטידיס קלע שתיים מהקו והעלה את פאו ל-71:73. ווימס סחט עבירה, קלע אחת מהקו, אבל היוונים איבדו. על השעון נותרו שתי שניות, אבל ווימס החטיא שלשה.

יונאס מאצ'יוליס הוליך את הקלעים של פנאתינייקוס עם 15 נקודות סטפן לאזמה הוסיף 14 וג'יימס גיסט תרם 12. ולדימיר מיצוב היה הקלע הבולט של צסק"א עם 15 נקודות, סוני ווימס קלע 14 (4 מ-12 מהשדה) ואיבד 5 כדורים, וסאשה קאון סיים עם 11.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ויטלי פרידזון, צסק"א מוסקבה. Nikos Paraschos, GettyImages
כפה הארכה בשנייה האחרונה. פרידזון/GettyImages, Nikos Paraschos

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 62:71

ממש כמו יריבתה השנואה בפסגת הכדורסל היווני, גם אולימפיאקוס הראתה כמה גאווה, ביתיות ומסורת זה דבר חשוב. אלופת אירופה השיגה ניצחון פשוט ענק, השוותה את הסדרה ל-2:2, כפתה משחק חמישי ומכריע והראתה פעם נוספת שאם היא תיאלץ לסיים את דרכה ביורוליג, היא תילחם עד זוב דם.

אחרי רבע ראשון צמוד, הריץ גיורגיוס פרינטזיס את האדומים ליתרון גדול של 21:32, 2:30 דקות למחצית. רודי פרננדס, ברבע שלישי יוצא מהכלל, השאיר את הבלאנקוס בתמונה והשווה ל-47:47. המהפך לא הושלם, שכן שבע דקות לסיום קבע בריאנט דנסטון 49:55 לאולימפיאקוס. הרגע המכריע של המשחק הגיע דקה וחצי לבאזר, עם שלשה פשוט ענקית של מאט לוג'סקי מהפינה שהגדילה את הפער ל-58:67. משם ריאל כבר לא הצליחה לחזור.

דנסטון (9 ריבאונדים) ולוג'סקי הוליכו את אלופת אירופה עם 13 נקודות כל אחד, ואסיליס ספאנוליס קלע את 12 הנקודות שלו באחוזים רעים (2 מ-7 ל-2, 2 מ-7 ל-3), אך הוסיף אליהן 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. מנגד, 18 ו-8 ריבאונדים של רודי פרננדס לא הספיקו לריאל, כשרק טראמל דארדן הצטרף אליו בספרות כפולות עם 10. סרחיו יול קלע 4 בלבד, סרחיו רודריגס 2.

שחקן ריאל מדריד יואניס בורוסיס. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
לזה הבלאנקוס לא ציפו. בורוסיס נעצר בצבע/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully