וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס ניצחה את ריאל מדריד 76:78

אלופת אירופה סירבה ללכת הביתה בסוויפ וצימקה את הסדרה ל-2:1. פנאתינייקוס גברה 59:65 על צסק”א וצימקה ל-2:1

ואסיליס ספאנוליס אולימפיאקוס. GettyImages
לב של אלופים. ספאנוליס/GettyImages

בזמן שמכבי תל אביב עלהת ליתרון 1:2 מול מילאנו והתקרבה מאוד לפיינל פור, נערכו שני משחקים נוספים בשלב ההצלבה, ובהם הצליחו שתי קבוצות יווניות לחזור לסדרה. אולימפיאקוס הצליחה להכניע את ריאל מדריד בבית עם 76:78 דרמטי במיוחד בעוד פנאתינייקוס ניצחה בבית 59:65 את צסק"א מוסקבה וכפתה גם היא משחק רביעי בעוד יומיים.

ניקולה מירוטיץ' ריאל מדריד. GettyImages
איך הם איבדו את זה? מירוטיץ'/GettyImages

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 76:78

אחרי שתי זכיות רצופות באליפות אירופה, אולימפיאקוס לא הייתה מוכנה ללכת הביתה ללא קרב. היוונים השיגו ניצחון דרמטי ולפחות נמנעו מסוויפ. למרות שעדיין קשה לראות אותם חוזרים מהפיגור לניצחון בסדרה מול הבלאנקוס הנהדרים, הם הוכיחו המון אופי ונחישות.

היוונים פתחו עם רצח בעיניים, סיימו את הרבע הראשון ב-15:23 ועלו כבר ל-19:32 במהלך הרבע השני. אלא שאת ריאל מדריד של העונה אי אפשר להכניע מהר כל כך והיא החלה לחזור למשחק. במחצית זה היה רק שבע הפרש, 38:45 למארחים. אולימפיאקוס שוב עלתה לפלוס עשר, אבל רודי פרננדס, בעוד הצגה גדולה, שמר את ריאל בתמונה לקראת הרבע האחרון. הבלאנקוס נגסו בהפרש עוד ועוד, עד שסרחיו רודריגס העלה אותם ל-73:74, 44 שניות לסיום. פרינטזיס ענה בשלשה גדולה, פליפה רייס קלע רק אחת מהקו ומנגד, ברנט פטוואי החטיא את השתיים שלו. רודריגס קלע רק אחת מהקו ואיזן ל-76:76. סלוקאס נשלח לעונשין ועמד בלחץ ואילו יול לא עשה זאת. הוא החטיא את הראשונה, החטיא את השנייה בכוונה והמשחק נגמר.

בריאנט דנסטון בלט באולימפיאקוס עם 21 נקודות ותשעה ריבאונדים, ספאנוליס הוסיף 17. בריאל, 19 לרודריגס, 18 לפרננדס ו-16 ליול.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סרחיו יול ריאל מדריד. GettyImages
החטיא מהקו במאני טיים. יול/GettyImages

פנאתינייקוס - צסק"א מוסקבה 59:65

כשהם עם הגב אל הקיר, הצליחו הירוקים לחזור לחיים בסדרה, ובגדול. פאו עצרה את המכונה הרוסית ברבע הראשון על 11 נקודות בלבד, ואל המחצית הגיעה ביתרון 6 עם משחק מוצלח של סטפון לאזמה. סוני ווימס הצליח להחזיק את צסק"א קרוב, פנאתינייקוס נתקעה על 10 נקודות בלבד ברבע השלישי, אבל בקרב החפירות של עשר הדקות האחרונות ידה היתה על העליונה. הירוקים מצמקים ל-2:1 את הסדרה, ועתה ינסו לכפות משחק חמישי ברוסיה, כשהשתיים ייפגשו שוב בעוד יומיים.

לאזמה סגר ערב מוצלח עם 13 נקודות, זאק רייט תרם 10 (4 מ-5 מהשדה) ואסף 8 ריבאונדים, בעוד דימיטריס דיאמנטידיס (5 אסיסטים, 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות) ואנטוניס פוטסיס (7 ריבאונדים) תרמו 9 נקודות כל אחד. ווימס הוליך את קלעי צסק"א עם 14 (1 מ-5 לשלוש), ויטלי פרידזון הוסיף 10.

שחקן פנאתינייקוס סטפון לאזמה. Rodolfo Molina, GettyImages
חזרו לסדרה ובגדול. לאזמה/GettyImages, Rodolfo Molina

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully