וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אתלטיקה כבדה

19.9.2014 / 9:41

אוקלנד לא מצליחה להתרומם, רשמה הפסד 24 ב-35 משחקים, 7:2 לטקסס, והסתבכה בתמונת הוויילד קארד. פיטסבורג הדוהרת ניצחה את בוסטון 2:3

קורט יאנג, סוני גריי שחקני אוקלנד אתלטיקס. Ben Margot, AP
מה עושים? סוני גריי/AP, Ben Margot

מה שנראה עבור אוקלנד עד לפני חודש כמו נוכחות ודאית על מגרשי הבייסבול באוקטובר, הפך להיות סיוט. האייז ספגו אמש (חמישי) את הפסדם ה-24 ב-35 משחקים, לאחר שנוצחו 7:2 על ידי טקסס. הם נושלו מהמקום הראשון בעמדת הוויילד קארד, כשעל הדרך גם חוטפים סוויפ מהריינג'רס. לא כיף.

בינתיים, סיאטל עושה קולות חזקים של פלייאוף, כשהומר בן שלוש ריצות באינינג התשיעי העניק לה ניצחון 1:3 באנהיים על האיינג'לס. המארינרס מרוחקים משחק אחד בלבד מהאייז.

* ניו יורק יאנקיז שמרה על סיכוייה התיאורטיים לעלות לפלייאוף בזכות 2:3 על טורונטו, שהושג באינינג התשיעי בזכות שגיאת הגנה. דרק ג'יטר חבט להומר ראשון אחרי 14 חודשים ביאנקי סטדיום, ואולי גם אחרון שלו שם בקריירה.

* קליבלנד ניצחה ביוסטון 1:2 ב-13 אינינגים ונמצאת במרחק של ארבעה משחקים מהוויילד קארד.

אנדרו מקאצ'ן פיטסבורג פייראטס. AP
מקאצ'ן והפייראטס ממשיכים לרוץ קדימה/AP

ב-NL מעניין לא פחות. פיטסבורג הרותחת עברה את בוסטון עם ניצחון 2:3 בזכות שבעה אינינגים טובים ושבעה סטרייקאאוטים של גריט קול, והפייראטס מובילים בתמונת הוויילד קארד בחטיבה. הניצחון הושג בזכות פגיעה של הרץ של בוסטון על הבסיסים ג'מיל וויקס מכדור באינינג התשיעי, שמנעה שיוויון. "לפעמים פשוט נועדת לנצח", אמר מאמן הפייראטס קלינט הרדל.

* לוס אנג'לס דודג'רס פיגרה בבית 4:1 מול שיקגו קאבס, אבל נגד הקאבס אף פיגור אינו גדול מדי, ואינינג שביעי בן חמש ריצות העניק לדודג'רס ניצחון 4:8, כשהם מגדילים את הפער מסן פרנסיסקו ל-2.5 משחקים.

* וושינגטון ניצחה במיאמי 2:6 ומתרכזת במאבק על ביתיות עד לוורלד סירייס. ג'יו גונזאלס, עם שבעה וחמישה, עזר למטרה הזו.

* סנט לואיס עברה את מילווקי 2:3 עם ריצת ניצחון באינינג ה-13. מקומה בפלייאוף כמעט מובטח, כשכעת המטרה של הקרדינלס היא להבטיח את המקום הראשון.

* סן דייגו עברה את פילדלפיה 3:7. שישה וארבעה לרובי ארלין בניצחון.

* קולורדו גברה על אריזונה 6:7 עם שתי ריצות באינינג השמיני ועוד שתיים בתשיעי שסגרו מהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully