וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן דווייר נעצר בחשד שנגח באשתו ותקף את בנו

18.9.2014 / 20:31

ע"פ המשטרה, הרץ של אריזונה התנפל על אשתו לאחר שסירבה לקיים יחסי מין עמו. לאחר מכן, גם נתן לה אגרוף בפנים, זרק נעל על הילד ואיים להתאבד אם היא תספר למשטרה מה קרה

ג'ונתן דווייר אריזונה קרדינלס. AP
האשמות חמורות מאוד נגדו. דווייר/AP

אחרי ריי רייס ואדריאן פיטרסון, עוד רץ אחורי ב-NFL הסתבך קשות והושעה. הפעם מדובר בשחקנה של אריזונה, ג'ונתן דווייר, שנעצר על אלימות במשפחה. על פי דו"ח המשטרה שפורסם הערב (חמישי), דווייר נגח באשתו ושבר את אפה לאחר שזו סירבה לקיים עמו יחסי מין. יממה לאחר מכן הוא גם נתן לה אגרוף בפנים ואם לא די בכך, גם זרק נעל על בנו, בן שנה וחצי. הילד לא נפגע.

כאמור, דווייר נעצר והקבוצה מיד השעתה אותו מכל פעילות. הוא העביר את הלילה החולף במעצר והופיע בפני בית המשפט לפני ששוחרר בערבות של 25 אלף דולר ונדרש לענוד צמיד אלקטרוני שיעקוב אחר התנועות שלו. נאסר עליו ליצור קשר עם אשתו או בנו, לעזוב את אריזונה או להיות מעורב בשימוש בכלי נשק, סמים או אלכוהול. הוא צפוי לעמוד לשימוע ב-24 בספטמבר.

המקרים המדוברים שמיוחסים לדווייר התרחשו ב-21 וב-22 ביולי, בביתו שבפיניקס, אריזונה, ימים ספורים לפני שהקרדינלס החלו את מחנה האימונים שלהם. אשתו עזבה את אריזונה לאחר אותו מקרה, אבל חזרה כעבור שבוע, לאחר שדווייר שלח לה הודעת על כך שהוא מתכנן להתאבד וצירף תמונה של סכין.

ברוס אריאנס מאמן אריזונה קרדינלס. Stephen Brashear, AP
בלגן רציני בקבוצה של ברוס אריאנס/AP, Stephen Brashear

על פי המשטרה, דווייר ניסה לנשק ולהפשיט את אשתו, אולם היא סירבה. שכן ששמע אותם מתווכחים הזעיק את המשטרה, אך זו לא ביצעה מעצר באותו רגע, לאחר שדווייר התחבא בחדר האמבטיה ואשתו אמרה לשוטרים שהוא כלל לא בבית, שכן דווייר אמר לה שהוא יתאבד לנגד עיניה ועיני הילד אם היא תספר לשוטרים שהוא תקף אותה. ביום שלאחר מכן כאמור, דווייר תקף אותה שוב והפעם גם את הילד וכאשר היא ניסתה להתקשר למשטרה, הוא חטף את המכשיר הסלולארי שלה וזרק אותו מהקומה השנייה של הבית שלהם.

בחקירתו במשטרה, דווייר הודה שהתחבא באמבטיה וששלח את התמונה עם הסכין וההודעות האובדניות, אבל הכחיש את התקיפה המיוחסת לו והבהיר שמעולם לא תקף את בנו. הוא הודה שהכה את הקירות בבית, זרק את הטלפון של אשתו וטען שהיא נשכה את השפה שלו תוך כדי הוויכוח ביניהם.

מאריזונה נמסר: "בשל ההאשמות הרציניות, החלטנו להשעות את ג'ונתן מיידית מכל פעילות בקבוצה. נמשיך לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות במקרה הזה ולהעריך את המצב עם כל אינפורמציה חדשה שנקבל". הקרדינלס הבהירו שהם לא ידעו דבר על המקרה עד שדווייר נעצר.

דווייר נבחר בדראפט 2010 על ידי פיטסבורג ושיחק אצלה ארבע שנים עד שעבר בקיץ לאריזונה. הוא רשם עד כה 1,022 יארדים בריצה לאורך הקריירה ובמחזור השני של העונה הנוכחית השיג טאצ'דאון בניצחון של אריזונה על ניו יורק ג'איינטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully