וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה וייקינגס: לא לרמה שלהם

יובל קליין

2.9.2014 / 17:00

למרות שיש להם סופרסטאר ענק בדמות אדריאן פיטרסון, גם העונה הוויקינגים לא ברמה מספיק גבוהה ביחס לקבוצות הבית שלהם

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Ann Heisenfelt, AP
לא יכול הכול לבד. פיטרסון/AP, Ann Heisenfelt

בעונה שעברה: 10:1:5 (מקום רביעי ב-NFC צפון)

מאמן: מייק זימר (עונה ראשונה בקבוצה)

הגיעו: דרק קוקס (מגן פינה), לינבל ג'וזף (תאקל הגנתי), קפטן מונרלין (מגן פינה).

בחירות דראפט בולטות: אנתוני באר (ליינבקר, UCLA), טדי ברידג'ווטר (קוורטרבק, לואיוול), סקוט קריצ'טון (אנד הגנתי, אורגון סטייט), ג'ריק מקינון (רץ אחורי, ג'ורג'יה סאות'רן).

עזבו: ג'וש פרימן (שחקן חופשי), טובי גרהארט (ג'קסונוויל), ג'ו ווב (קרוליינה), ג'רד אלן (שיקגו), דזמונד בישופ (שחקן חופשי).

המספר הנוסף: הדומיננטיות של אדריאן פיטרסון וחוסר היציבות בעמדת הקוורטרבק של הקבוצה הביאו את הווייקינגס ליחס טאצ'דאון הריצה הגבוה ביותר בליגה – 51 אחוזים מסך הטאצ'דאונים של הקבוצה הגיעו על הקרקע.

טיפ לפנטזי: אם קורדרל פטרסון היה שם בסוף סיבוב 3 ולא לקחתם אתם פראיירים. פליימקר בהתהוות, והנשק העיקרי לצד AP.

מייק זימר מתאם ההגנה סינסינטי בנגאלס. AP
יביא את הקסם מסינסינטי למינסוטה? זימר/AP

זה היה הגיוני וצפוי שנראה ירידה במספרים של אדריאן פיטרסון בשנה שעברה, אחרי העונה ההיסטורית וההיסטרית ב-2012. גם היה צפוי שמינסוטה לא תצליח לשחזר את הישג עשרת הניצחונות שלה מאותה עונה חלומית, אבל בקבוצה קיוו שהנפילה לא תהיה כל כך כואבת כמו שהיא הייתה. הצרות החלו בעמדת הקוורטרבק, אחרי שהקבוצה הבינה שהיא לא ממש זכתה בלוטו עם הבחירה של כריסטיאן פונדר, מה שהוביל לקרוסלת פותחים שכללה את פונדר ומאט קאסל, כאשר אפילו ג'וש פרימן הגיע ברגע נואש, שהפך לאחד המביכים של העונה שעברה. חוסר היכולת לקבל החלטות נכונות ויציבות שלח את המאמן לזלי פרייזר הביתה ובמקומו הקבוצה הביאה את גורו ההגנה מסינסינטי, מייק זימר, בתקווה שיעמיד אותה בחזרה על הרגליים.

זימר יתרכז בעיקר בהגנה, שאיבדה את ג'רד אלן ובקבוצה מקווים שאברסון גריפין יצדיק את הארכת החוזה שלו תמורת 42 מיליון דולר ויגדיל את כמות הסאקים שלו. את הצד ההתקפי ישאיר זימר לנורב טרנר. מתאם ההתקפה המנוסה ינסה לבנות שיטה שתמשיך להתרכז ביכולות הלא-אנושיות של פיטרסון לקדם את השרשראות, בתקווה שאחד משלושת הקוורטרבקים בסגל יצליח להיראות כמו קוורטרבק נורמלי. ייתכן שהווייקינגס שוב עשו את הטעות של פונדר, הפעם עם ברידג'ווטר, כאשר הם שוב בחרו בסיבוב הראשון קוורטרבק רק מתוך צורך ולא מתוך כשרון, אבל לאחרון היו הרבה רגעים מבטיחים במכללו לפני העונה האחרונה, הקצת מאכזבת שלו. כרגע נראה שקאסל הוא הקוורטרבק הפותח והוא ינסה למצוא את קאדר התופסים המכובד מאוד וכולל בין היתר את גרג ג'נינגס הוותיק, קורדל פיטרסון המוכשר וג'רום סימפסון, שעדיין מצליח למצוא חוזה בליגה בזכות הסלטה לאנדזון מלפני שנתיים.

אחרי 31 שנים במטרודום, הווייקינגס ישחקו העונה באצטדיון TCF Bank Stadium, האצטדיון של קבוצת הפוטבול של אוניברסיטת מינסוטה, זאת לאחר שאת המטרודום עיריית מינסוטה החליטה לסגור ולהרוס. הקבוצה מתכננת לעבור לאצטדיון חדש ב-2016, כזה שייבנה באותו שטח של המטרודום, שכבר זכה באירוח הסופרבול ה-52 (2018) ובכך יהיה הסופרבול השני בהיסטוריה של העיר.

ההימור: אנחנו מסתכלים על שאר הקבוצות בבית הזה וברור מאוד שמינסוטה רחוקה מהן כמעט בכל עמדה חוץ מהרץ האחורי. בעידן הנוכחי של ה-NFL, משחק הריצה יכול להביא אותך עד לנקודה מסוימת ומשם הקוורטרבק או ההגנה העילאית חייבות לקחת את המושכות לפלייאוף. למינסוטה אין את זה. 10:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully