וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט ליונס: כאן (עדיין) בונים

יובל קליין

1.9.2014 / 17:00

לאט לאט, בעיר המכוניות מתגבשת קבוצה לא רעה, אבל המנטליות עדיין פוגעת. אולי עם ג'ים קולדוול על הקווים זה ישתנה

שחקני דטרויט ליונס קלווין ג'ונסון, מת'יו סטפורד. רויטרס
מגהטרון ומת'יו סטאפורד חוזרים לעוד עונה/רויטרס

בעונה שעברה: 9:7 (מקום שלישי ב-NFC צפון)

מאמן: ג'ים קולדוול (עונה ראשונה בקבוצה)

הגיעו: גולדן טייט (תופס), ג'יימס איהדיבו (סייפטי), דאריל טאפ (אנד הגנתי)

בחירות דראפט בולטות: אריק אברון (טייט אנד, צפון קרוליינה), קייל ואן נוי (ליינבקר, BYU), טרוויס סוואנסון (סנטר, ארקנסו).

עזבו: נייט בורלסון (קליבלנד), וויל יאנג (שיקגו), ישראל אידוניה (ניו יורק ג'איינטס), כריס יוסטון (שחקן חופשי).

המספר הנוסף: אחרי שנתיים רצופות בהן הגנת הסטילרס הייתה הטובה בליגה במצבי דאון שלישי, החברים של נדמוקונג סו השיגו את התואר הנכבד הזה, שלא הספיק כדי למנוע את הנפילה בחודשיים האחרונים של העונה.

טיפ לפנטזי: עם קולדוול כמאמן ראשי ולומבארדי כמאמן התקפה, מת'יו סטאפורד יעשה פחות טעויות שמורידות את הערך שלו. הפוקט היה יותר מסולידי אשתקד ועם מגטרון הוא חייב להיות הקוורטרבק הרביעי לרדת מהלוח.

ג'ים קולדוול מאמן אינדיאנפוליס קולטס. Thomas B. Shea, GettyImages
ושוב איתנו. קולדוול/GettyImages, Thomas B. Shea

בליגה בה הקבוצה הגרועה ביותר מקבלת כתגמול את הבחירה הראשונה בדראפט, הגיוני לצפות שאחרי עשור כל כך נוראי, כמו העשור הקודם של דטרויט, היא תוכל למצוא כלים שיעזרו לה לבצע מהפך וזה בדיוק מה שקרה בעיר המכוניות, בערך. מי שהיה אחראי למהפך הזה על הקווים היה המאמן ג'ים שוורץ, שאף הוביל את האריות להופעת פלייאוף ב-2011, אבל לא הצליח לייצר יציבות ואופי מנצח למרות הכישרון הרב שקיים. את העונה שעברה הליונס סיימו עם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים, זאת לאחר שפתחו במאזן 3:6. ההתרסקות הזו גרמה לשוורץ לאבד את מקומו אחרי חמש שנים ודטרויט הביאה במקומו את קולדוול, שידוע כמאמן התקפי וחביב לקוורטרבקים.

הליונס היו מאוד פעילים בפגרה, בעיקר בחלק ההתקפי, זאת במטרה לתת למת'יו סטאפורד כלים נוספים לעבוד איתם מלבד לזרוק לכיוונו של קלווין ג'ונסון. מסיאטל הגיע גולדן טייט, שעשה מספר מהלכים גדולים בשנה שעברה והחיבור שלו עם סטאפורד יצר באזז כבר במחנה האימונים. עוד שם חדש שאוהדי הליונס מתלהבים ממנו הוא הטייט אנד ובחירת הסיבוב הראשון, אריק אברון, שאמור להיות אתלט מלהיב. קו ההתקפה השתפר משמעותית בשנה שעברה ולא רק נתן לסטאפורד לסיים 16 משחקים בהצלחה, אלא גם החייה את הקריירה של רג'י בוש, שרשם מעל 1,000 יארד בריצה.

בהגנה, מרבית הפרצופים יהיו מוכרים לאוהדים, לאחר שתשעה מתוך 11 השחקנים הפותחים מהשנה שעברה ימשיכו ללבוש את האריה על הקסדה. למרות כל השמות הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות, כמו נדמוקונג סו, ניק פיירלי וזיגי אנסה, דטרויט סיימה את העונה עם 33 סאקים בלבד ומי שהיה נקודת האור בהגנה היה דווקא הליינבקר דיאנדרה לוי, עם שש חטיפות. החלק החלש ביותר אצל הליונס ימשיך להיות קו ההגנה השני, שיקבל קצת ניסיון עם הוספתו של איהדיבו. אבל בבית עם קוורטרבקים כל כך מוכשרים, נראה שהחבורה שהליונס תעמיד על הדשא לא ממש תפחיד את רוג'רס או קאטלר.

ההימור: הגעתו של קולדוול תשנה לטובה מספר דברים, אבל דטרויט, כמו תמיד, תבעט בדלי. אם זו תהיה קבלת החלטות שגויה של סטאפורד או עבירה מטופשת של סו בדאון שלישי, היא תביא את הקבוצה למאזן חצוי 8:8 בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully