וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ריי רייס הושעה לשני משחקים בגלל המעצר

25.7.2014 / 8:52

כוכב הרייבנס נעצר לאחר שהכה את ארוסתו, ההשעייה תעלה לו למעלה מחצי מיליון דולר. מרשואן לינץ' מתכנן הולד אאוט, ג'סטין בלקמון שוב נעצר, ג'ורדי נלסון דורש עוד כסף

ריי רייס שחקן בולטימור רייבנס. Jeff Gross, GettyImages
תקרית שעלתה ביוקר. רייס/GettyImages, Jeff Gross

ריי רייס, הרץ האחורי הכוכב של בולטימור רייבנס, עבר פגרה לא שקטה שכללה מעצר באטלנטיק סיטי לאחר שהוא וארוסתו (שבינתיים כבר הפכה לאשתו) נקלעו לעימות פיזי והרימו ידיים זהעל זה. הלילה (בין מישי לשישי), קיבל רייס את עונשו מהליגה על אותו מעצר והוא הושעה לשני המשחקים הראשונים של העונה הקרובה. הוא גם נקנס ולא יקבל את הכסף על המשחק השלישי של העונה, אולם יהיה רשאי להשתתף במחנה האימונים ובמשחקי טרום העונה. גובה הקנסה הכולל יעמוד על 529.4 אלף דולר.

"מאוד מאכזב, אבל זו אשמתי", אמר רייס, "אכזבתי הרבה אנשים, אבל ג'נאי אשתי ואני למדנו לקח. הפכנו לזוג טוב יותר מאז. הטיפול הזוגי עזר לנו המון והמטרה עכשיו היא לזכות מחדש באמון של האנשים, בעיקר של הילדים. אני מודל לחיקוי ואני לוקח אחריות למעשיי".

* מרשואן לינץ', הרץ האחורי של סיאטל, מתכנן לעשות הולד אאוט ולא להופיע ליום האימונים הראשון של הקבוצה היום. לינץ' מעוניים בפתיחת החוזה שלו. הוא נמצא בתחילת העונה השלישית מבין ארבע עליהן חתם בחוזה הקודם, בו הוא אמור להרוויח 30 מיליון דולר.

מרשואן לינץ' סיאטל סיהוקס בורח מכריס קונטה שיקגו ברס. Nam Y. Huh, AP
רוצה עוד כסף. לינץ'/AP, Nam Y. Huh

* ניו אורלינס התכנסה והחלה באימונים והמאמן שון פייטון התפנה להרגיע: "אחת משיחות הטלפון הכי טובות שהיו לי בקיץ הייתה לג'ימי גרהאם. אני שמח שאנחנו יוצאים לדרך עם המחנה עכשיו". פייטון היה אחד מאלה שהעידו נגד גרהאם בבוררות אליה פנה השחקן, שרצה להיחשב כתופס ולא כטייט אנד, על מנת לקבל חוזה גדול יותר. הבורר פסק נגדו לבסוף וגרהאם נאלץ לחתום על חוזה נמוך יותר.

* ג'סטין בלקמון, התופס של ג'קסונוויל שמרצה עונש השעייה בלתי מוגבל מהליגה בשל עבירה על חוקי הסמים, נעצר שוב, הפעם על החזקת מריחואנה. זה המעצר השלישי של בלקמון, שעל פי השוטר שביצע את המעצר הנוכחי ניתן היה להריח את המריחואנה מתוך הרכב בו נסע השחקן.

* לאחר שרודי וייט הוותיק קיבל חוזה חדש מאטלנטה אמש, כעת הגיע תורו של ג'ורדי נלסון לבוא בדרישות. התופס, שיתחיל את עונתו השביעית עם גרין ביי, רוצה חוזה של עשרה מיליון דולר לעונה לכל הפחות. כרגע החוזה שלו עומד על 4.2 מיליון לעונה, בעוד וייט קיבל חמישה מיליון.

* בדטרויט פסימיים מאוד לגבי האפשרות להספיק להגיע לחוזה חדש עם נדמוקונג סו לפני תחילת האימונים ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully