וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: עונת השידורים חוזרת בגדול

27.8.2012 / 12:37

130 משחקים ב-ESPN, תוכנית סיכום שבועית ב-FOX וחגיגת שידורי מכללות. אתם כבר מוכנים לחגיגת הפיגסקין הגדולה?

עונת הפוטבול חוזרת, ובערוצי הספורט מתכוננים לחגיגה הגדולה. מה צפוי לנו השנה?

ביום חמישי ה-6 בספטמבר תצא עונת ה-NFL לדרך, עם המשחק בין ניו יורק ג'איינטס לדאלאס קאובויס שישודר ב-ESPN. זו תהיה יריית הפתיחה לשידורים חיים של המשחקים השונים בערוץ, כאשר במהלך כל שבוע ישודרו לפחות שלושה משחקים. בנוסף, יעניק הערוץ לצופיו סיקור נרחב של כל משחקי הפלייאוף וישדר את הסופרבול מניו-אורלינס ואת הפרו-בול. עם התווספותם של שבעה משחקים לשידורי הלילה של חמישי, תעביר הרשת בסך הכל 130 משחקי פוטבול.

המחזור המלא ייפתח ב-9/9, כשבאותו לילה יתמודדו בן רות'לסברגר ופיטסבורג עם פייטון מאנינג ודנבר ברונקוס. ביום שלישי תעביר ESPN שני משחקים ברצף: בולטימור רייבנס מול סינסינטי בנגאלס, וסן דייגו צ'ארג'רס נגד האוקלנד ריידרס.

FOX לא תאכזב אף היא, וכמו בשנה שעברה, תעביר בימי ראשון שני משחקים. המשחק המוקדם, ב-20:00, יהיה מפגש ב-NFC, ובמשחק המאוחר נקבל התמודדות אחרת שנבחרה לשידור. כל זאת, לאחר תוכנית קדם-המחזור שתועבר, כרגיל, על ידי סוללת פרשנים באולפן בלוס אנג'לס. בנוסף, הרשת תשדר בימי רביעי תוכנית סיכום מחזור בת 90 דקות ובה רגעים גדולים של המשחקים המובחרים.

ערוץ הספורט ישדר בספורט 5+ לייב משחק בשבוע, שילווה בפרשנות מהאולפן. ערוץ המזרח התיכון METV יעביר שני שידורים בימי ראשון.

מכללות: אקשן אמיתי של סופשבוע

עונת פוטבול המכללות החדשה תשודר ב-ESPN וב-FOX, שיביאו שלל שידורים, כולל, כמובן, סדרות הגמר.

ESPN תפתח בסערה את העונה. ביום שישי ה-31 באוגוסט, תפתח הרשת את העונה עם שני משחקים עוקבים של דרום קרוליינה נגד ונדרבילט ו-וושינגטון סטייט מול אוניברסיטת בריגהאם יאנג. יום למחרת, ב-1 בספטמבר, יועבר שידור חי של חמישה משחקים ברצף. משחק מעניין נוסף הוא המפגש שייערך ב-2 בספטמבר בין אלבמה, המדורגת שנייה, לבין המדורגת שמינית מישיגן.

בין ספטמבר לדצמבר ישדר ESPN בכל סוף שבוע משחקים בשידור חי. במהלך העונה יוכלו הצופים להישאר מעודכנים בכל החדשות האחרונות ורגעי ההיילייט מהליגה, באמצעות תכניות המקור של הערוץ כגון ESPN College GameDay, הממשיכה השנה את עונתה ה- 26 במספר ותועבר בשידור חי אחת לשבוע, בכל פעם מאצטדיון אחר ברחבי ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully